Arcticreef
Silver
AP RO concept gmt har just fått sällskap på förstaplatsen på min vill ha lista. Platina med laxfärgad tavla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes sirOk så man använder stål mot guld också?
Stål men det är viktigt att det är rätt storlek. Väldigt viktigt.
Enjoy imorgon kväll om det är därför!På tåget mot Sthlm med denna som sällskap.
![]()
Nej, det är bara jobb så jag kommer inte att enjoyEnjoy imorgon kväll om det är därför!
Bästa tråden. Synd att vi är så få här bara![]()
![]()
Nä det är ju för sossarTror den skulle lyfta med ett blankt alligator läder av modell tjockare.
De är galet härliga. Har kikat lite på 7057 men får bara inse att det är för mycket kosing just nu…Bästa tråden. Synd att vi är så få här bara![]()
![]()
Oj, sämsta matchningen jag någonsin sett. Grym klocka däremot.Bästa tråden. Synd att vi är så få här bara![]()
![]()
Många tveksamma kommentarer till kombon. Jag tycker den är grym, älskar roliga kombinationer. Klockor är så strama och seriösa ändå.Bästa tråden. Synd att vi är så få här bara![]()
![]()
Trodde det var med glimten i ögat och inte en seriös matchningMånga tveksamma kommentarer till kombon. Jag tycker den är grym, älskar roliga kombinationer. Klockor är så strama och seriösa ändå.
Folk har ingen humor, vill man ha den vacker är det ju bara att behålla original bandet påTrodde det var med glimten i ögat och inte en seriös matchning![]()
Oh, är det en 1747?@Leben bilder från gårdagens event lockade fram denna från mörkret. Får vara med i rotation nu ett tag tror jag...
![]()
Japp. Min första post på KS:Oh, är det en 1747?
Fick lite pulshöjning idag.
Skulle fått FedEx-leverans hem igår men var inte hemma så gjorde en leveransadressändring till jobbet idag. Gick vid lunch lite otåligt in på "spårning" på deras hemsida och fick se att de levererat paketet någon timme tidigare, på lite fel plats och till fel person...
En handfull samtal och tre timmar hade dock paketet hittat rätt och paketöppning kunde påbörjas. Blev en Breguet 1747 BA:
![]()
![]()
![]()
Japp. Min första post på KS:
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/post-1590892
Får väll posta sosse alternativet då…Nä det är ju för sossar
Riktigt bra!Får väll posta sosse alternativet då…
Bara kalvskinn iofs så det är nog mer vänstern![]()