Lycka till, det blir ju perfekt väder för detta!Någon som ska springa skogsmaran idag från Skatås- Hindås 42km trail? Det ska jag iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lycka till, det blir ju perfekt väder för detta!Någon som ska springa skogsmaran idag från Skatås- Hindås 42km trail? Det ska jag iaf.
Kul! Kämpa på!! Återkom gärna med resultat senareHässelbyloppet idag. Heja Heja
Laddat med smoothie.............
/j
Grattis till bra tid!Äääntligen fick jag komma under 40-strecket på tävling.
Midnattsloppet 2014,2015 mindre än 8sec ifrån 40 så kändes jäkligt bra nu på Hässelbyloppet att få avsluta säsongen på ett bra sätt!! Hoppas fler härifrån fick känna sig nöjda!
![]()
Grymt! 40 minuter är ju en magisk gränsÄääntligen fick jag komma under 40-strecket på tävling.
Midnattsloppet 2014,2015 mindre än 8sec ifrån 40 så kändes jäkligt bra nu på Hässelbyloppet att få avsluta säsongen på ett bra sätt!! Hoppas fler härifrån fick känna sig nöjda!
![]()
Grymt bra sprunget, GRATTIS!Äääntligen fick jag komma under 40-strecket på tävling.
![]()
Grattis!!! Fin dag att sätta pers på!Äääntligen fick jag komma under 40-strecket på tävling.
![]()
Det låter bra. Jag sprang idag så jag hade blodsmak i munnen hela loppet. Inget kul.Grattis!!! Fin dag att sätta pers på!
Hade som mål "Under 40 före 40!" men det var sju år sen jag betade av det och nu går det betydligt långsammare.
Det är ett bra mål för alla young boysDet låter bra. Jag sprang idag så jag hade blodsmak i munnen hela loppet. Inget kul.
Måste hitta in i annan träningsform och startvikt ifall det ska gå snabbare.
Har bara sprungit i två år, innan dess var det enda loppet coca-cola joggen när jag var 16.
Det låter som ett väldigt klokt uppläggDet är ett bra mål för alla young boys
Jag började kuta augusti 2002 när jag vägde in på 100kg på våren 2003 så sprang jag mitt första Sthlm Marathon och vägde 75. Vansinnig ökning av träningsmängd på de månaderna och jag blev mycket riktigt skadad på sommaren sen. Numera är det tre pass på 7-9km i veckan i lugnt tempo för att inte dega ihop helt.
Blanda distans, intervaller och snabbdistans det kommer man långt påLite styrka för bålen skadar väl inte.
Vilket är klokt? Att gå från pizzatuggande soffpotatis till 6mil i veckan på 6månader eller det andra jag skrevDet låter som ett väldigt klokt upplägg![]()
Nä det första lät väl sådär... Tre pass på 7-9 km i veckan låter bättreVilket är klokt? Att gå från pizzatuggande soffpotatis till 6mil i veckan på 6månader eller det andra jag skrev![]()
Grymt, jag har också lagt av mig massa kilon, över 20.Det är ett bra mål för alla young boys
Jag började kuta augusti 2002 när jag vägde in på 100kg på våren 2003 så sprang jag mitt första Sthlm Marathon och vägde 75. Vansinnig ökning av träningsmängd på de månaderna och jag blev mycket riktigt skadad på sommaren sen. Numera är det tre pass på 7-9km i veckan i lugnt tempo för att inte dega ihop helt.
Blanda distans, intervaller och snabbdistans det kommer man långt påLite styrka för bålen skadar väl inte.
Jag kör med "riktiga" lurar från Marshal, de sitter kvar, låter bra och värmer lite på köpet.Verkar ju finnas gott om löpare i den här tråden och några av er gillar nog liksom jag själv att springa med musik i öronen. Nu behöver jag dock tips på bra hörlurar för detta ändamål. Blir fan tokig när lurarna trillar ur hela tiden. Med bra menar jag att de ska sitta på plats och ha ett hyggligt ljud/pris ratio.
En bra pannlampa, eller någon cool reflexväst, nya löparhandskar/mösssa/buff. Jag är en löparpryl galning. Det hade jag iaf uppskattatHar ni något bra tips på vad man kan ge bort för fars-dag-löpar-gear till en prylnörd nu inför vintern?
Han har en Suunto, kanske något uppskattat tillbehör?
Tack för tipset, ska forskas på!En bra pannlampa, eller någon cool reflexväst, nya löparhandskar/mösssa/buff. Jag är en löparpryl galning. Det hade jag iaf uppskattat
Kör på en pannlampa om han inte har någon. Behöver inte lägga mer än 300kr på en som faktiskt är riktigt bra.Tack för tipset, ska forskas på!
Vad hittar du för pannlampa för 300 kr som är bra? Och vad är bra?Kör på en pannlampa om han inte har någon. Behöver inte lägga mer än 300kr på en som faktiskt är riktigt bra.
Fan, saknar långpassen i mörkret....
300kr tycker jag personligen låter billigt. Men Jag köpte min på XXL sport&vildmark för 500kr och det är en värsting lampa. Ju mer lume desto starkare lampaVad hittar du för pannlampa för 300 kr som är bra? Och vad är bra?
Körde årets mara helt oförbered, drog en pizza kvällen innan, vaknade upp o köpte en startplats på blocket samma morgon. Gick i mål på strax över 4h, drog ned till Riche och slet i mig öl utan att byta om...Det är ett bra mål för alla young boys
Har haft ca 20par urbanears medis lurar, de håller typ 10veckors löpträning innan det är dags att byta. Rätt surt för de kostar ändå 500spänn...Springer aldrig med musik men någon enstaka gång lyssnar jag på podradio. Kör med Urbanears. Funkar bra och de kommer med olika tillbehör för att passa större och mindre öron.
Nu kanske du redan klarar av presenten, men annars är ju en anmälan till något lopp med löfte om tillhörande support och påhejande säkert uppskattat? I o f s ingen utrustning, men till den som har allt är det ju en bra grej. Har han dubbade skor? Annars finns det ju löstagbara dubbar som funkar bra.Har ni något bra tips på vad man kan ge bort för fars-dag-löpar-gear till en prylnörd nu inför vintern?
Han har en Suunto, kanske något uppskattat tillbehör?
Min huvudlampa var Petzl Nao men för ett par lopp där jag behövde mer än 4h batteritid så hade jag en black diamond som jag bytte över till när petzl'n dog och den var inte alls mycket sämre än Nao'n egentligen. Det är en äldre årsmodell till denna jag har http://www.addnature.com/black-diamond-cosmo-matt-black-452034.htmlVad hittar du för pannlampa för 300 kr som är bra? Och vad är bra?