Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spring som KipchogeSista luuugna passet igår, supertaggad inför imorgon!
![]()
Kör hårt.Sista luuugna passet igår, supertaggad inför imorgon!
![]()
Spring som Kipchoge![]()
TackKör hårt.
Tycker den är roligare (ett varv ist för två, kortare på djurgården etc) men tuffare. Mycket uppför mellan typ 29-34 kmTackska ge allt! Dock inte sprungit nya sträckan av Sthlm marathon, lättare / svårare? Tips på någon strategi? Ser ju helt annorlunda ut från tidigare sträckning
Har inte så mycket att jämföra med, men en hel del motlut på slutet (söder)Tackska ge allt! Dock inte sprungit nya sträckan av Sthlm marathon, lättare / svårare? Tips på någon strategi? Ser ju helt annorlunda ut från tidigare sträckning
Lycka till! Första är speciell, själv så såg jag ut som en 85-åring med rullator på mitt första upplopp. Men i mål kom jagJag är nervös som tusan. Första maran så vi får se hur det går. Blir mer att jaga erfarenhet på längre distans än tid. I värsta fall får man dra ner på tempot/gå. Men i mål ska man.
Lycka till allihopa imorgon!
Kroppen som försöker hitta en väg att slippa……den vet att den kommer må räv…..medan psyket kommer få allt det roliga……klassiker……Bara jag som alltid blir fullblodshypokondriker veckan innan maran? Vet inte hur många gånger senaste dagarna jag frågat mig själv om jag inte har lite ont i halsen…![]()
Nej vilken mardröm. Lider med dig.Har laddat inför imorgon sen september, började hosta lite i tisdags, vaknade imorse och kände mig stark men nu till kvällen kollapsade det helt.![]()
Fan vad tråkigt! Krya på dig!Har laddat inför imorgon sen september, började hosta lite i tisdags, vaknade imorse och kände mig stark men nu till kvällen kollapsade det helt.![]()
Tråkigt att höraHar laddat inför imorgon sen september, började hosta lite i tisdags, vaknade imorse och kände mig stark men nu till kvällen kollapsade det helt.![]()
Hehe jo, var så länge sedan för mig nu med skador o pandemi så lite som resfeber nuAh fy helvete vad nervös jag är. För min del så har jag ändå gjort det en gång men det satte nog mer respekt i mig snarare än göra mig lugnare…
Haveri. Toabesök och väggen. Blev att försöka överleva men sprang in på 3:24. Nåja. Bara träna hårdare tills nästa gång.
Bra ju, starkt!!Haveri. Toabesök och väggen. Blev att försöka överleva men sprang in på 3:24. Nåja. Bara träna hårdare tills nästa gång.
Då var vi två men plussa på en timme på mig. Sen har jag aldrig sett så mycket ambulanser på marathon som idag. Läskigt, såg säkert 4-5 som var helt utslagna och fick läkarhjälpHaveri. Toabesök och väggen. Blev att försöka överleva men sprang in på 3:24. Nåja. Bara träna hårdare tills nästa gång.
Jo visst är det det ändå! Men med 2:58 i höstas va förhoppningarna höga…Bra ju, starkt!!
Ah det va tungt idag. Va nog rätt många som vägga tidigt och hårt…Då var vi två men plussa på en timme på mig. Sen har jag aldrig sett så mycket ambulanser på marathon som idag. Läskigt, såg säkert 4-5 som var helt utslagna och fick läkarhjälp
Grattis!! Negativ split?Sub 3, så behöver inte göra om detta äventyr.![]()
Ganska jämnt, sprang med farthållare så andra halvan nån minut långsammare.Grattis!! Negativ split?
Tackar. Skulle behöva dig nu………..Grattis!! Negativ split?