• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Löpning. Nu riktigt OT

Gick så sjukt dåligt , stört varmt och strulande mage som aldrig förr, tre toabesök.. hemsk upplevelse men stolt att komma i mål! Och inga känningar av knät som fick en meniskoperation för ca 9mån sedan! Bra kämpat alla!

C405997C-57BD-4520-9061-09B67D796775.jpeg

Jag tog mig i mål. Kände att avsaknad av långpass satt sitt spår. Sjukt tungt där vid dom klassiska 30km. Fick varva gå och springa. Men jag tog mig i mål och har gjort min första mara. Sub 5. Tror det blev 4:57 el nåt sånt.

För 6 år sen så orkade jag inte springa 2km och var 35kg tyngre så nöjd är jag ändå!

Jag tog mig i mål. Kände att avsaknad av långpass satt sitt spår. Sjukt tungt där vid dom klassiska 30km. Fick varva gå och springa. Men jag tog mig i mål och har gjort min första mara. Sub 5. Tror det blev 4:57 el nåt sånt.

För 6 år sen så orkade jag inte springa 2km och var 35kg tyngre så nöjd är jag ändå!
Jättebra leverans. Det som är det fina med löpning att det finns så mycket rekord och mål att slå. Framförallt sina egna.

Jag är också jättenöjd! ...första marathon för mig och givet (obefintlig) träningsmängd, förutsättningar (av hobbit-släkt) och förkunskaper (rätt lågt) så kom jag runt, jag sprang hela varvet i ungefär samma takt och hade rätt kul längs vägen! ....bra folkfest, bra väder och riktigt bra pepp från publik och arrangörer!
10/10 would buy again... 😄

Senast ändrad:
Någon mer än mig som märkte av generellt högre puls än vad man är van med? Misstänker värmen eller om jag bara hade en dålig dag. Fick ligga i tröskelzon för fart som annars klarades av i lägre pulszon 3…

Lunch-tusingar, 10s/km snabbare än milatempo. Iaf var det tanken, gick lite för fort två första. Tycker det är utmaning när man ska springa lite snabbare att inte springa för fort. När det blir nytt försök till PB kommer jag att foka på att de det lugnt första delen av loppet
CE08599A-AAE6-48B1-96EF-5F5B9FAEE261.jpeg

33 km på knappa tre timmar och bara drygt 1000 kcal? Ngt knas med pulsmätaren, eller är det där svaret på frågan hur du löser maraton på sub 3? Dvs galet energieffektiv.
Nej, nåt fel på pulsbandet. Men helt ok låg puls. Mina medlöpare hade drygt 2000kcal

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp