Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha det är bara att slicka sår nu i några dagar så kör vi lite voodoo när du återhämtat digTackar. Skulle behöva dig nu………..
Bra genomfört ändå. Vet inte vad jag tagit mig till om mage eller kropp strulat.Gick så sjukt dåligt , stört varmt och strulande mage som aldrig förr, tre toabesök.. hemsk upplevelse men stolt att komma i mål! Och inga känningar av knät som fick en meniskoperation för ca 9mån sedan! Bra kämpat alla!
![]()
Gryyyymt bra denna dag!!Sub 3, så behöver inte göra om detta äventyr.![]()
Jättebra leverans. Det som är det fina med löpning att det finns så mycket rekord och mål att slå. Framförallt sina egna.Jag tog mig i mål. Kände att avsaknad av långpass satt sitt spår. Sjukt tungt där vid dom klassiska 30km. Fick varva gå och springa. Men jag tog mig i mål och har gjort min första mara. Sub 5. Tror det blev 4:57 el nåt sånt.
För 6 år sen så orkade jag inte springa 2km och var 35kg tyngre så nöjd är jag ändå!
Verkligen.Någon mer än mig som märkte av generellt högre puls än vad man är van med? Misstänker värmen eller om jag bara hade en dålig dag. Fick ligga i tröskelzon för fart som annars klarades av i lägre pulszon 3…
Snygg jämn graf med pulsen alla fall, min gick ner Mkt i slutetVerkligen.
Trodde ha en maxpuls på 182 slag enligt tidigare tester.
Klockan mätte upp 186 slag i går.
![]()
Ja så var det. Jag höll ut och tappade inte så mycket fart i slutet. Tog 200 placeringar på andra halvan.Jag kikade lite på statsen igår från maran. Är inte många procent som springer under 3h. Mindre än 2% tror jag. Så @jerka2.0 du borde varit på topp 250 typ?
Snyggt!Progressivt pass i regn idag:
Testade för första gången successiva tempoökningar på 15s/km varannan km. Avslutade i tänkt tävlingsfart.![]()
Bra pannbensträning. Och flås och ben.![]()
Post?Pre-mara jogg avklarad
Spänner lite i baksidorna kan jag lova.
![]()
Så var det ja......... tack.
HeheSå var det ja......... tack.
Eller så är det inför nästa.....
Kör hårt!Ingen rast, ingen vila.
Idag börjar jakten på silvret på lidingöloppet 30.
![]()
![]()
Samma jakt för mig!Ingen rast, ingen vila.
Idag börjar jakten på silvret på lidingöloppet 30.
![]()
![]()
33 km på knappa tre timmar och bara drygt 1000 kcal? Ngt knas med pulsmätaren, eller är det där svaret på frågan hur du löser maraton på sub 3? Dvs galet energieffektiv.![]()
LL +10%
Nej, nåt fel på pulsbandet. Men helt ok låg puls. Mina medlöpare hade drygt 2000kcal33 km på knappa tre timmar och bara drygt 1000 kcal? Ngt knas med pulsmätaren, eller är det där svaret på frågan hur du löser maraton på sub 3? Dvs galet energieffektiv.
Strongt att lägga in det bara sju dagar efter maran! Då är man i fin form![]()
LL +10%
Tack. Har känt mig i prima form efter maran.Strongt att lägga in det bara sju dagar efter maran! Då är man i fin form