Tack!Stort lycka till nu på loppet imorgon!
Skriv gärna en rapport när ni orkar sedan.
Själv är jag lite nere i skadeträsket, skulle sprungit en backyard förra helgen men det var ju tyvärr bara att ställa in.
Krya!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Stort lycka till nu på loppet imorgon!
Skriv gärna en rapport när ni orkar sedan.
Själv är jag lite nere i skadeträsket, skulle sprungit en backyard förra helgen men det var ju tyvärr bara att ställa in.
Lycka till!Alla dessa val.
Man lär väl hinna med några ombyten på 90km
Lycka till och kör hårt!Idag blir det Jönköping marathon med Alphafly 2, tycker man får mkt skavsår av dem men förbereder med massa tejp och får utvärdera efteråt
Lycka till!Idag blir det Jönköping marathon med Alphafly 2, tycker man får mkt skavsår av dem men förbereder med massa tejp och får utvärdera efteråt
Kör hårt och lycka till!Jag ska in och köra Stockholm Trail 21K om några timmar. Någon mer som ska dit?
Kör hårt och lycka till!
Skulle själv sprungit Virsbo run trail 21km idag men resten av familjen ville inte stå där i regnet
Jag är lite i samma sits, aldrig varit nån löpare direkt men spelar mycket tennis och har aldrig haft problem med att springa efter boll...Obegripligt!
Jag har precis börjat springa som komplement till min träning (squash). Mitt löpsteg är horribelt och trots att jag pallar squash i upp till 2h så är min löpkapacitet bedrövlig.
Ska försöka få in 7-8km idag i 6min tempo.
Alla tips välkomnas varmt!
Jag är lite i samma sits, aldrig varit nån löpare direkt men spelar mycket tennis och har aldrig haft problem med att springa efter boll...
Jag tänkte som så att jag gillar prylar, så köpte en Garmin Fenix 7 med alldeles för många funktioner för en glad amatör för att på så vis kunna tävla mot mig själv, få färdiga träningsupplägg och kunna nörda ner mig lite i alla siffror som spottas ut.
Än så länge funkar det bra, har sprungit mer i augusti än jag gjort nånsin tror jag Gäller bara att hålla igen lite nu och inte bli skadad...
Jag tycker det, men har inte så mycket att jämföra med. Funkar rätt OK för simning också, och ska ha nåt slags funktionalitet för tennis (och squash). Har dock inte spelat tennis sen jag skaffade klockan så osäker på hur pass bra den funktionen är.Är den bra den där Garmin? Kollar försiktigt mot såna. Squash har ju rätt hög skaderisk i sig självt så det är jag inte superrädd för
Mycket nöjd med mina nya Asics Gel Nimbus 24! Har kört Gel Nimbus sedan säkert 10-15 år och dessa slår alla, så långt. Kalaskomfort och perfekt dämpning. Det enda lilla negativa kanske kan vara att dom är lite mindre sidledstabila vid löpning på skogsstig bland rötter och stenar. Får se mer när dom är insprugna.
Tack jo 2an nu tejpa jag fötterna så funka rätt bra, vore skoj med foto hur resultatet ser ut för eventuell framtida mod!Lycka till!
Är det 2:an? (Prototypen)
Jag har 1:an och moddade mina genom att klippa bort en del av innersulan och lägga över en annan halvsula över. Betydligt mindre tryck i hålfoten då
Tackar!Bra jobbat @jerka2.0 !! Sub 9 med marginal ju! Hur kändes det? Och vilka skor blev det?
Bra jobbat.Gick helt ok på Jönköping marathon, gick super i början men krokna runt 21km något. Trodde de skulle vara rätt flackt men var fler höjdmeter totalt än Sthlm. Strava visa 307. Kom in på ca 3:25 kul med mindre lopp, bra anordnat och mkt bättre goodiebag än sthlms!
Gick det bra för dig idag? Nöjd med lopp och prestation?Jag har också fått tipset av de som kört tidigare att inte köra trailskor utan gå för något snabbare.
Så sålänge det inte är tokblött (då blir det kanske Speedgoat med ett eventuellt skifte halvvägs) så kör jag på deras tips.
Sjukt sugen att stå på startlinjen. Kikade lite på Cykelvasan idag så man känner att det är nära. Om UV går på närheten av samma bana så är trailskor helt fel val - såg otroligt lättcyklat/löpt ut mot vad jag är van vid.
Jäkla bra kämpat! Tänkte på ultra när jag gick i mål och fattar inte hur folk orkar springa längre än en mara, kan inte vara hälsosamt någonstansTackar!
Det var fruktansvärt jobbigt och långt.
Samt att man ville hålla lite tempo för att någonsin bli klar.
Magen blev skitjobbig efter 60km, mådde illa varje gång man tog energi.
Gjorde nog fel skoval, skulle lyssnat på dig.
Sprang hela sträckan i endorfin speed 3.
Väldigt brötig och blöt första del.
Vidrigt, aldrig mer.Jäkla bra kämpat! Tänkte på ultra när jag gick i mål och fattar inte hur folk orkar springa längre än en mara, kan inte vara hälsosamt någonstans
Jag har inte läst eller sett en enda studie som visar att det är hälsosamt att springa längre än 21 kJäkla bra kämpat! Tänkte på ultra när jag gick i mål och fattar inte hur folk orkar springa längre än en mara, kan inte vara hälsosamt någonstans
Jo då! Vi måste köra TEC backyard ultra i vår du och jagVidrigt, aldrig mer.
Nu glömmer jag detta och siktar mot Lidingö.
Väldigt nöjd för att vara premiären!Gick det bra för dig idag? Nöjd med lopp och prestation?
#aldrigmerlängreän42.2
Låter riktigt bra. Avundsjuk på din intelligens gällande skolvalet.Väldigt nöjd för att vara premiären!
Gick för Speedgoat i start vilket visade sig vara rätt val. Höll igen första halvan, bytte skor i Evertsberg sen plockade jag upp tempot och tog 120 placeringar till mål. Gjorde min snabbaste mil 80-90 km.
Otroligt jobbigt dock. Lite mör idag
Mer tur än intelligens.Låter riktigt bra. Avundsjuk på din intelligens gällande skolvalet.
Trevligt också att plocka placeringar.
Jag tog en plats sista milen