Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När man springer pass utan löparklockan- har det ens hänt då?
Nix, måste loggas.När man springer pass utan löparklockan- har det ens hänt då?
BTW - det var ett grymt backpassNix, måste loggas.
Yes, det är inbokat.Någon förutom jag som står på starlinjen till Ultravasan 20/8?
Grymt! Går du för någon speciell tid?Yes, det är inbokat.
Jag tänker att 9 mil på 9 timmar låter lagom och bra. Men har väl inget direkt tidsmål.Grymt! Går du för någon speciell tid?
För min del är allt norr om drygt fem timmar löpning outforskad mark så jag siktar endast på att ta mig i mål, så får vi se hur kroppen samarbetar längs vägen.
Det låter helt klart rimligt med din kapacitet. Lycka till du med!Jag tänker att 9 mil på 9 timmar låter lagom och bra. Men har väl inget direkt tidsmål.
Kommer spara lite på kroppen då Lidingöloppet är mitt större mål i höst.
Lycka till, det kommer gå fint. Du verkar ju gjort bra ifrån dig både i terräng och på 10km i år........
Fick ångest att jag inte var där när jag såg bilderna. Sprang det 2018 tror jag det varÄr ju en del trailtävar här, var det någon som sprang BAMM? ( Björkliden arctic mountain marathon)
Förstår det, hade sjuk tur med vädret. Var premiär för min delFick ångest att jag inte var där när jag såg bilderna. Sprang det 2018 tror jag det var
Kollade lite på den, fräck klocka. Men alldeles för avancerad för min enkla användning av en löpklocka.På tal om ultralöpning kanske någon är intresserad av en Garmin Enduro? Jag köpte ett "paket" med en Forerunner 955 och en Enduro, men ska ju bara ha Forerunnern. Så Enduron la jag precis upp på K&S. (https://klocksnack.se/threads/garmin-enduro-titan.166868/) Hänvisa till den här tråden i ev pm så får ni 500:- rabatt...
Kollade lite på den, fräck klocka. Men alldeles för avancerad för min enkla användning av en löpklocka.
Ja ja, det kommer. När är planerat lopp?Fan alltså. Sprang Kungsholmen runt idag efter jobbet. Klockade in milen på ganska exakt under timmen. Just nu känns en mara på 4h jäääääkligt långt borta…
Ja ja, det kommer. När är planerat lopp?
Om du tränar kontinuerligt fram till loppet kommer du klara det fint, du kommer vara mer förberedd än många andra i startfältet.Fan alltså. Sprang Kungsholmen runt idag efter jobbet. Klockade in milen på ganska exakt under timmen. Just nu känns en mara på 4h jäääääkligt långt borta…
Håller med föregående talare, förutsättningarna är goda! Bara att nöta påFan alltså. Sprang Kungsholmen runt idag efter jobbet. Klockade in milen på ganska exakt under timmen. Just nu känns en mara på 4h jäääääkligt långt borta…
Någon som har bra tips och/eller tips på läsning eller program för att komma igång med intervaller? Har snittat 3-4 mil löpning i veckan senaste 10 åren men vill mixa upp min träning mer framöver. Förutom löpning tränar jag styrka två gånger i veckan, men vill som sagt komma igång med just intervaller också. Har runt 59-60 i VO2 Max, om nu det är relevant för ovan