Kör hårt!På söndag blir det Amsterdam maraton! Underbart expo med trevligt folk o lite sneaker shopping
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör hårt!På söndag blir det Amsterdam maraton! Underbart expo med trevligt folk o lite sneaker shopping
Cool, ser ut som ett compass r?Ljuset kom tillslut. Testade lite utrustning i morse.
Grattis till PB!!Det blev PB på officiellt maraton med 3:07:47, 4:24 tempo, sjukt nöjd och riktigt kul lopp med mkt hejande från publiken! Började med hagel vid pissoaren och jäkla kyla men efter några km blev man varm i kläderna, gillar att springa i kallt väder kontra varmt
Nu njuta av grymma staden Amsterdam och massa segeröl btw Alphafly 2, gudarnas sko
Imponerande!!Det blev PB på officiellt maraton med 3:07:47, 4:24 tempo, sjukt nöjd och riktigt kul lopp med mkt hejande från publiken! Började med hagel vid pissoaren och jäkla kyla men efter några km blev man varm i kläderna, gillar att springa i kallt väder kontra varmt
Nu njuta av grymma staden Amsterdam och massa segeröl btw Alphafly 2, gudarnas sko
Stort grattis. Riktigt starkt.Det blev PB på officiellt maraton med 3:07:47, 4:24 tempo, sjukt nöjd och riktigt kul lopp med mkt hejande från publiken! Började med hagel vid pissoaren och jäkla kyla men efter några km blev man varm i kläderna, gillar att springa i kallt väder kontra varmt
Yes. Tror den heter compass. Ska ut i morgon kväll och testa lägena igen.Cool, ser ut som ett compass r?
Jag tog fram mitt förra veckan då det behövs nu 6.20 på morgonen
Starkt. Grattis!Det blev PB på officiellt maraton med 3:07:47, 4:24 tempo, sjukt nöjd och riktigt kul lopp med mkt hejande från publiken! Började med hagel vid pissoaren och jäkla kyla men efter några km blev man varm i kläderna, gillar att springa i kallt väder kontra varmt
Wow grymt jobbat, grattis!!Det blev PB på officiellt maraton med 3:07:47, 4:24 tempo, sjukt nöjd och riktigt kul lopp med mkt hejande från publiken! Började med hagel vid pissoaren och jäkla kyla men efter några km blev man varm i kläderna, gillar att springa i kallt väder kontra varmt
Jag har bara ett par skor att springa i
hehe, jag med!
Till alla er som har listat en massa skor... märker ni på riktigt ngn markant skillnad på dem när ni springer?
Absolut, jag har typ 10 slag lägre puls i samma fart när jag har kolfiberskor, än om jag springer i en mjuk mängdsko
och i skogen vill jag gärna ha en stabil sko med bra grepp.
Verkar vara ett kämpigt lopp…Sista långa-lugna innan nästa helgs prövning.
Livrädd är jag, Kullamannen verkar inte vara direkt nån fika.
Kan bli kul! Lycka till!Sista långa-lugna innan nästa helgs prövning.
A walk in the park kommer få en ny innebörd för dig tror jag. Modigt att anmäla! Kör hårt!Sista långa-lugna innan nästa helgs prövning.
Otroligt fint producerad film, så mkt. hjärta och kamratskap som arrangörerna visar upp.. och bara se fakirerna när dom spänner bågen…Igår var jag på Runners Store som inbjuden till premiärvisning av en löparfilm. Några av mina löparvänner arrangerade loppet och deltog.
Rekommenderar filmen.
Kolla gärna på denna härliga galenskap.
Ska kollas senare ikväll tack för du tipsarIgår var jag på Runners Store som inbjuden till premiärvisning av en löparfilm. Några av mina löparvänner arrangerade loppet och deltog.
Rekommenderar filmen.
Riktigt bra film vad heter han som arrangerar loppet (inte Daniel då)Igår var jag på Runners Store som inbjuden till premiärvisning av en löparfilm. Några av mina löparvänner arrangerade loppet och deltog.
Rekommenderar filmen.
Thomas Gottlind.Riktigt bra film vad heter han som arrangerar loppet (inte Daniel då)
Runners Store tycker jag, väldigt trevligs och kunniga. Skippa gå dit på helgen bara…..Har sedan i våras försökt komma igång med kontinuerlig löpning igen. Köpte i blindo ett par Asics Kayano som jag i o f s är nöjd med. Inser dock att det har hänt en hel del på skomarknaden de senaste 10+ åren. Vill därför få hjälp med att hitta rätt skor, är lite plattfot så jag kör med sulor med både hålfotsstöd och pelott. Vilken butik i Stockholm är bäst på att hjälpa till med att hjälpa till att hitta bäst utrustning på individbasis? Både skor och sulor är det som ska inhandlas.
Bättre än löplabbet?Runners Store tycker jag, väldigt trevligs och kunniga. Skippa gå dit på helgen bara…..
Jag tycker faktiskt det. Köpte där tidigare, men får rabatt på Runners om man har tidningen. 20%….då börjar det kännas…..Bättre än löplabbet?
Bra att du är tillbaks!En annan nivå. Jag har varit borta från löpning i 2 månader så jag inte haft någon ork alls. I fredags skulle jag ut på en tur men klockan funkade inte. Paniiiik. Jag funderade seriöst på att skippa löpningen men tog mig ut på en 5km-runda.
Kändes naket. Men bra att kliva upp på hästen igen. Mot nya mål. Komma upp i volym långsamt. Jogga försiktigt.