• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Löpning. Nu riktigt OT

Eller Garmin som lägger in buggar för att man ska byta ut sin 5 år gamla Garmin.
…eller att jag körde den i tvättmaskinen i somras
🤷🏼‍♀️
Slarver!! Kört denna i 5 år+++….. som en dröm!!
1732554372298.png

Snyggt! Hur känns dom? Mjukare än trean?
Inte testat dem än men blir på söndag alt tisdagens intervaller. Men de är mjukare än trean. Har en liten del samma foam som evon också men merparten samma typ av foam som i trean men den är mkt mjukare skulle jag säga.. lättare och bättre plös som nu delvis är sydd emot skon så blir lättare att trä på. Grymt taggad att låta dem tugga asfalt nu ❤️

Wow, grattis.
Jag la skorna i varukorgen men ångrade mig.
Tänkte kanske inte satsa så hårt på landsväg nästa år. Och om så blir fallet så har jag snabbisar så det räcker i garderoben.
Klokt! Jag var grymt snabb när mailet kom 🤣 tycker alltid att första versionen av release på skor brukar vara de snyggaste också så ville inte missa chansen! Både adidas o Nike brukar släppa första med vita inslag som jag är mkt svag för 😅

Inte testat dem än men blir på söndag alt tisdagens intervaller. Men de är mjukare än trean. Har en liten del samma foam som evon också men merparten samma typ av foam som i trean men den är mkt mjukare skulle jag säga.. lättare och bättre plös som nu delvis är sydd emot skon så blir lättare att trä på. Grymt taggad att låta dem tugga asfalt nu ❤️
Spännande att höra recension! 👍

Fredagslyckan!!

Känslan som när man fick super Nintendo som barn 🤣

DF7A6FA3-C334-4C2E-B50B-2868FBA46A4D.jpeg
Alltid kul med nya skor, särskilt när det är den snabba sorten! Blir spännande att höra vad du tycker när du hunnit springa lite i dem. Jag kör fortfarande version 2 då jag gillade den bättre än 3an, men är väldigt sugen på dessa baserat på vad jag läst hittills. Så länge det bara handlar om träning tänker jag dock se till att springa slut mina 2or först.

Startade julutmaning idag med Sweden Runners. Rätt kul initiativ.
Kör 1-24km mix, vilket innebär löpning varje dag och totalt 300km till julafton.

Nån mer som kör?
IMG_4364.jpeg
Den här utmaningen var ingen lek.
Har nu sprungit varje dag och kommit upp i knappt 10 mil. Man vill ju ändå buffra lite ifall man blir sjuk.
Ska ut nu och göra dagens etapp.
För mig är det tufft att springa varje dag, och snittet blir ju 12,5km per dag.

Ja ja, bara bita ihop o hoppas att det håller.

Den här utmaningen var ingen lek.
Har nu sprungit varje dag och kommit upp i knappt 10 mil. Man vill ju ändå buffra lite ifall man blir sjuk.
Ska ut nu och göra dagens etapp.
För mig är det tufft att springa varje dag, och snittet blir ju 12,5km per dag.

Ja ja, bara bita ihop o hoppas att det håller.
IMG_4701.jpeg

Måste ändå ut för att klara utmaningen.
Försliktiga 7km in på kontot.

Lite diff är inte ovanligt vid dåligt väder eller om man springer i skog. Men detta är galet, avslut på fel ställe och 10% fel på distans.
Ibland tänker jag att gps:en blir sämre och sämre med åren…
Uppdatering:
Insåg att försämrade positioneringen hängde ihop med att jag började stänga av klockan mellan användningarna för att spara batteri. Nu låter jag den vara på hela tiden och positioneringen är u.a.
💡

Håller förvånande nog fortfarande i, släpade tillochmed skor och löste det när jag var iväg med jobbet nyss. Hur fungerade mixen?
Snyggt!

Mixen är förvånansvärt tuff då det blir 11,5 km i snitt per dag och ca 9 mil i veckan.
Vilket är mycket mer än jag brukar snitta.
Men man får försöka blanda längre och kortare sträckor.
Någon kväll när jag jobbade sent fick jag springa hem från t-banan med väska och allt
o kunde platta i 1-km luckan........

Snyggt!

Mixen är förvånansvärt tuff då det blir 11,5 km i snitt per dag och ca 9 mil i veckan.
Någon kväll när jag jobbade sent fick jag springa hem från t-banan med väska och allt
Låter ändå som ett skoj upplägg om man springer mer än vad jag generellt sett gör! :)

Snyggt!

Det är bara att bita i, inte så många dagar kvar nu! Blir ju ganska många lite längre pass samtidigt som man inte får några vilodagar vilket blir rätt tufft, även om 1-3 km nästan kan ses som vila.

Har kört knappa 20 mil senaste 11 dagarna, inklusive 5 kvalitetspass och 2 långpass, plus lite styrka och hoppgrejer så ser fram emot lite julvila nu. Blir eventuellt 10-15 km lugnt imorgon, men sen blir det jul i fjällen och lite lugnare med löpningen nån vecka. Tror dock att löpskorna åker med i packningen så man kan köra nåt pass på band om andan faller på ;)

Det är bara att bita i, inte så många dagar kvar nu! Blir ju ganska många lite längre pass samtidigt som man inte får några vilodagar vilket blir rätt tufft, även om 1-3 km nästan kan ses som vila.

Har kört knappa 20 mil senaste 11 dagarna, inklusive 5 kvalitetspass och 2 långpass, plus lite styrka och hoppgrejer så ser fram emot lite julvila nu. Blir eventuellt 10-15 km lugnt imorgon, men sen blir det jul i fjällen och lite lugnare med löpningen nån vecka. Tror dock att löpskorna åker med i packningen så man kan köra nåt pass på band om andan faller på ;)
Jo jo, men du är ung och i dina bästa dagar.
Jag ska bita i, 18 igår, 17 idag och i morgon blir det 24. Sen har jag bara en 16 kvar 😎

Tillbaka
Topp