Aj! Låter inte kul. Hoppas det går över fort!Tyvärr inte, trampade snett vid 12k och fick bryta. Riktigt segt när allt kändes hyfsat. Kan knappt stödja mig på foten nu så ber till gudarna att det går över snabbt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj! Låter inte kul. Hoppas det går över fort!Tyvärr inte, trampade snett vid 12k och fick bryta. Riktigt segt när allt kändes hyfsat. Kan knappt stödja mig på foten nu så ber till gudarna att det går över snabbt.
Hej
Ute efter en klocka som Spotify funkar på i offlineläge. Så trött på att behöva ha med luren på löprundan.
Finns denna möjlighet i dagsläget??
Tack för infon. Ska kika på den.Samsung har en variant: https://www.samsung.com/se/wearables/gear-sport/SM-R600NZKANEE/
har dock inte testat den.
Skulle denna kunna vara ngt? https://buy.garmin.com/sv-SE/SE/p/612476Hej
Ute efter en klocka som Spotify funkar på i offlineläge. Så trött på att behöva ha med luren på löprundan.
Tyvärr inte....men är du 100 på diagnosen? Har du haft den förr?Någon här som är haj på benhinneinflammationer?
Antar att det enda botemedlet och rehaben som fungerar är vila, trots att jag vill att det ska finnas något annat som funkar.
Någon som vet om det finns något som kan lindra eller skynda på läkningen iallafall?
Alla tips mottages tacksamt.
Helt 100 är jag väl inte, men kliniken stämmer.Tyvärr inte....men är du 100 på diagnosen? Har du haft den förr?
Surt, då är det nog bara att följa vedertagen plan för att bli återställd.Helt 100 är jag väl inte, men kliniken stämmer.
Haft liknande besvär för några år sedan i samband med ökning av löpningsintensiteten. Samma som nu då jag växlat upp ordentligt för några veckor sedan och nu smärtar det på insidan av skenbenet för varje steg jag tar.
Aha! Kan ju faktiskt vara värt att kolla upp om problemen skulle hänga kvar. Naprapater är inte så tokiga faktiskt.Surt, då är det nog bara att följa vedertagen plan för att bli återställd.
Frågade för att jag fick ont i vad jag misstänkte var benhinnan på ena benet. Två läkare bekräftade att det var inflammation. Vill inte tro på det......gick till en naprapat med bra koll på löpning. Kan sa att det var trams och att det berodde på andra saker i mitt bäcken.....två behandlingar senare var det onda väck.....
Inget fel på den där tiden, bra jobbat!![]()
Ingen gasell tid på GBG varvet som vissa här i tråden levererar! Men väldigt nöjd med dagens lopp! Planen var 5.00 tempo (för att kunna njuta) men det var flow hela vägen så det var bara och köra på...
![]()
Ingen gasell tid på GBG varvet som vissa här i tråden levererar! Men väldigt nöjd med dagens lopp! Planen var 5.00 tempo (för att kunna njuta) men det var flow hela vägen så det var bara och köra på...
Helt enig bra stämning och gott väderSnyggt jobbat! Jag låg några minuter efter dig. Haft sjukt dålig upptakt och fortfarande snuvig så var osäker på start, men sjukt trevligt lopp så gled runt och njöt.
Det ska du vara! Riktigt bra tid.Ruggigt kul att springa Gbg-varvet för första gången, lär bli fler gånger. Själv sprang jag in på 1:29:10 och är VÄLDIGT nöjd över den tiden. (Humble brag)
Lycka till!Tänkte att det kunde vara bra för motivationen och proklamera här i tråden. Att efter 5 års dvala på maraton distans är jag mentalt motiverad att göra ett tappert försök i oktober igen! Känner att jag trampar vatten på 10 km och måste få något annat och tänka på! Planen är full fokus ifrån nästa vecka skall gradera mig till helgen (Taekwondo) varav nästa vecka känns bättre! Ambitionen är under 3.30 men självklart hade jag gärna förbättrat mitt gamla pb på 3.21. Tider är inte allt men kulFasiken vad taggad jag är nu, må hälsan vara med mig...
Kör Valencia i dec med mig! Ska göra sub 2:40-satsningLycka till!
Jag kan hänga med på långpass och kanske också göra en mara i höst. Missat två Sthlm Marathon pga skada, men nu verkar det släppa!
Skulle precis fråga samma sak! Köpte du någon?Hej
Garmin forerunner 645 music har en kollega och där kan du köra spootify musik offline, alltså utan mobilSkulle precis fråga samma sak! Köpte du någon?
Skulle precis fråga samma sak! Köpte du någon?
Det passar mig perfekt, december, det borde man väl hinna!?Kör Valencia i dec med mig! Ska göra sub 2:40-satsning![]()
Ja absolut!Det passar mig perfekt, december, det borde man väl hinna!?