Fin klocka men det ser jävligt tight ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin klocka men det ser jävligt tight ut?
Bara provat. Nästan 42mm - en stor klocka som kommer dock inte komma ut i en mindre boett... Bara gilla läget
Fantastisk tavla!
Stort grattis! Riktigt kul.Efter månader av bläddrande i katalogen blev det i dag äntligen dags för upphämtning. Lange1 månfas i pinkgold. Bjuder på ett par bilder.
Stort grattis!Efter månader av bläddrande i katalogen blev det i dag äntligen dags för upphämtning. Lange1 månfas i pinkgold. Bjuder på ett par bilder.
Efter månader av bläddrande i katalogen blev det i dag äntligen dags för upphämtning. Lange1 månfas i pinkgold. Bjuder på ett par bilder.
Efter månader av bläddrande i katalogen blev det i dag äntligen dags för upphämtning. Lange1 månfas i pinkgold. Bjuder på ett par bilder.
Magisk! Stort grattis.Efter månader av bläddrande i katalogen blev det i dag äntligen dags för upphämtning. Lange1 månfas i pinkgold. Bjuder på ett par bilder.
Den där är bra!!!10 fika
Kan man få en förklaring på visaren kl 3? Jag antar att det är kraftreserven? Men hur ska den tydas?Efter månader av bläddrande i katalogen blev det i dag äntligen dags för upphämtning. Lange1 månfas i pinkgold. Bjuder på ett par bilder.
Precis, gångreserv. "Auf" är fullt uppdragen.Kan man få en förklaring på visaren kl 3? Jag antar att det är kraftreserven? Men hur ska den tydas?
Ok, det var väl kanske placeringen av indexen(trianglarna) som jag har svårt att förstå.... Men jag antar att de två som sitter tätt ihop (nära AB) ska symbolisera att ”Nu jäklar är det snart slut på kräm! Skruva upp mig!!!”Precis, gångreserv. "Auf" är fullt uppdragen.
Ok, det var väl kanske placeringen av indexen(trianglarna) som jag har svårt att förstå.... Men jag antar att de två som sitter tätt ihop (nära AB) ska symbolisera att ”Nu jäklar är det snart slut på kräm! Skruva upp mig!!!”
Trodde först att de två indexen skulle symbolisera ”fulladdat” men fick inte ihop det med AUF och AB.....
Framförallt tycker jag att det är tjockleken som känns svårhanterlig.
Fantastisk klocka dock!
Vad har ni för kommentar om min 1815?
Jag har haft den ute till byte mot annan klocka, men får en viss ångest att släppa den nu
Det är en fin klocka men skulle den inte både vara bekvämare och snyggare om du släppte på remmen ett hål?
Den här är helt otrolig! Grattis!Månfas disken är förtrollande på denna.
Den här är helt otrolig! Grattis!
Jag har det senaste året själv märkt att jag oftare och oftare intalar mig att det framöver blir en Lange 1.
Men då den vanliga 1:an, utan månfas och i YG.
Tidigare har jag tänkt att den sk kronan i samlingen ska bli en Patek. Men tankarna går oftare och oftare mot den här!
Helt otrolig på alla vis!
Det blir inte bättre än sådär, magisk.Månfas disken är förtrollande på denna.
Haha, jag förstår dig helt. Det är fruktansvärt svårt när man ska "välja" ett riktigt "high end" armbandsur.Ja, jag har varit inne på samma linje själv.
Sitter dock alltid och sneglar på Moser och deras pioneer perpetual.
Hård kamp om 1:a platsen för min del.
Det jag blir förbannad på är när ALS visar datum från 1:a-9:e. Jag hade hellre sett en nolla och inte blankt