Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tveklöst den bästa klockan jag har haft. Om jag skaffar en igen får det lov att bli den nyare refen (191.032), eftersom tavlan är lite trevligare och "lever" mer
Den är helt enkelt i mitt tycke otroligt snygg. Lange är klock-pondus utan dess like! Finishen och detaljerna är av högsta kvalité, och lystern i tavlan när ljuset träffar är magisk! Sedan är den funktionsmässigt praktisk med gångresevsindikatorn och snabbställningsfunktionen av datumet med en knapp på sidan av boetten. Bra storlek på 38.5 mm och lagom hög i proportion till storleken. Urverket är riktigt snyggt dekorerat också. Det finns egentligen inget att klaga på med modellen. Kan varmt rekommendera den!Vad är det som gör den så bra? Varför är den den bästa?
Kollat mycket på olika 1or på sistone och är nyfiken!
Definitivt på min lista, kommer nog dröja ett tag dock.Den är helt enkelt i mitt tycke otroligt snygg. Lange är klock-pondus utan dess like! Finishen och detaljerna är av högsta kvalité, och lystern i tavlan när ljuset träffar är magisk! Sedan är den funktionsmässigt praktisk med gångresevsindikatorn och snabbställningsfunktionen av datumet med en knapp på sidan av boetten. Bra storlek på 38.5 mm och lagom hög i proportion till storleken. Urverket är riktigt snyggt dekorerat också. Det finns egentligen inget att klaga på med modellen. Kan varmt rekommendera den!
Ja, någon borde bjuda på en passaround för oss som inte har rätt budget.Definitivt på min lista, kommer nog dröja ett tag dock.
Underbar! Längtar till dagen jag köper en Lange <3Tveklöst den bästa klockan jag har haft. Om jag skaffar en igen får det lov att bli den nyare refen (191.032), eftersom tavlan är lite trevligare och "lever" mer
Den är helt enkelt i mitt tycke otroligt snygg. Lange är klock-pondus utan dess like! Finishen och detaljerna är av högsta kvalité, och lystern i tavlan när ljuset träffar är magisk! Sedan är den funktionsmässigt praktisk med gångresevsindikatorn och snabbställningsfunktionen av datumet med en knapp på sidan av boetten. Bra storlek på 38.5 mm och lagom hög i proportion till storleken. Urverket är riktigt snyggt dekorerat också. Det finns egentligen inget att klaga på med modellen. Kan varmt rekommendera den!
Magisk!Dagar när Datograph åker på ställer jag inte ens om klockan
Ja, kommer bli riktigt intressant. Tänker att det åtminstone kan bli en Odysseus med fler komplikationer, annual calendar eller dylikt.Alltså: va tusan - game over liksom! Härlig duo!
Blir intressant att se vad som presenteras i helgen för övrigt!
Ja, kommer bli riktigt intressant. Tänker att det åtminstone kan bli en Odysseus med fler komplikationer, annual calendar eller dylikt.
De där är bra! Snyggt!
Mycket stabil duo!!!
Fantastiskt och stort grattis! Undrar bara hur du kommer att resonera med när du ska välja klocka på morgonen?
Jesus Håkan Kristus. Tänk att man alltid måste bli så avundsjuk när man surfar runt på detta forum...
Kul! Ser riktigt bra ut, börjar bli sugen.Rätt schysst på gummi!
Mkt snygg.Rätt schysst på gummi!
Vet inte om jag tycker att man ska se det så - folk är knappast missnöjda med oysterlänken för att det finns oysterflex. Gummi är nog bara ytterligare ett sätt att profilera den som en sportklocka!Mkt snygg.
Undrar hur de tänker kring länken, som fått mkt kritik. Detta är väl ett kvitto på att de inte vart så framgångsrika med den? Eller ska man inte se det så?