Jimpa
Silver
Måste hålla med. Stängde dock av efter 10min så kanske att den vänder efter det och blir brutalt braKom igen... finns ju inget som är bra med den, och jag njöt av sharkanado 2

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste hålla med. Stängde dock av efter 10min så kanske att den vänder efter det och blir brutalt braKom igen... finns ju inget som är bra med den, och jag njöt av sharkanado 2
Aha, DÄR hamnade Tara Reid!!
Kom igen... finns ju inget som är bra med den, och jag njöt av sharkanado 2
Ska försöka få tag på den, slut hos discshop dessvärre...![]()
Du får byta till en dykare just in caseDen filmkväll i kväll, fick hem filmen THE SHALLOWS, känns riktigt mumma måste jag säga! Vet inte vad jag ska ha för förväntningar, men dom är ganska så stora!!!
![]()
Du får byta till en dykare just in case![]()
Caschade in två nya Hajfilmer idag... Blir att kolla på en av dom ikväll tror jag!
Shark Week & Jersey Shore Shark Attack!
![]()
Seriösa recensioner kräves!
Ingen som sett In the Deep än? Jag är köpsugen, men är osäker om jag ska vänta till den når europa på DVD istället.
Perfekt! Jag misstänkte att den skulle vara braHar sett In The Deep. Personligen tyckte jag att den var bättre än The Shallows, trots att filmen tydligen är gjord med en mindre budget.