Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var har dom fått in dessa eller är det bara utställning? Ska ha en blå på länk med en gång man kan kjöpa37mm Spirit såg riktigt bra ut. Ser även ut att vara ett vettigt spänne
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enl AD så kommer de förmodligen in nu under april. Exakt när är svårt att veta iom att alla i hela världen ska få leverans. Jag tror det kan bli en blå på länk för min del medVar har dom fått in dessa eller är det bara utställning? Ska ha en blå på länk med en gång man kan kjöpa![]()
Maj/juni fick jag höra i helgen.Enl AD så kommer de förmodligen in nu under april. Exakt när är svårt att veta iom att alla i hela världen ska få leverans. Jag tror det kan bli en blå på länk för min del med![]()
+1Min favoritfärg av Zulu. Bäst att kanske se den live först men en bra kandidat är det![]()
Bild lånad av Longines
Riktigt snygg, två tummar upp!!!Jag tycker det funkar på mina 17,5 med.
![]()
Ser onekligen bra ut! Frågan är om den blir för liten men l2l brukar ju iofs vara rätt väl tilltaget på denna modellserie så det kanske går ann.37mm Spirit såg riktigt bra ut. Ser även ut att vara ett vettigt spänne
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med! Riktigt snygg. Känns som man får mycket klocka för 30k jämfört med t ex Tudor. Däremot tror jag andrahandsvärdet inte är lysande.Min favoritfärg av Zulu. Bäst att kanske se den live först men en bra kandidat är det![]()
Bild lånad av Longines
Bucherer?![]()
Mmmmmmmmmmmmmmmm.
Exakt. Nyfiken på nya 37 mm. Tror ni Magnussons Ur kommer ta in den?Bucherer?![]()
Exakt. Nyfiken på nya 37 mm. Tror ni Magnussons Ur kommer ta in den?
Så himla mycket snyggare med svartvit än svartguöa tavlan på de nya. Skulle vilja att de gjorde de nya i svartvit urtavla i 36mmkändes rimligt att posta dagens.![]()
![]()
Dom skulle ju även släppt den i 39mmSå himla mycket snyggare med svartvit än svartguöa tavlan på de nya. Skulle vilja att de gjorde de nya i svartvit urtavla i 36mm
Ja, men den är snygg. Mer mångsidigt. Svårt.Det ska inte vara någon limiterad modell så de borde ta in den. @Nymans Ur 1851 Västerås kommer att ta in dem
Jag tror det blir en blå för min del.
Sjukt bra. Antar att verket är inhouse för det priset?Håller med! Riktigt snygg. Känns som man får mycket klocka för 30k jämfört med t ex Tudor. Däremot tror jag andrahandsvärdet inte är lysande.
Som jag förstår det så är det ett kraftigt modifierat ETA, som nu har längre gångtidsreserv, antimagnetiskt och COSC-certifierat.Sjukt bra. Antar att verket är inhouse för det priset?
Och Longines och ETA ingår väl i samma koncern? Så är det inhouse..? Ehm, ja typSom jag förstår det så är det ett kraftigt modifierat ETA, som nu har längre gångtidsreserv, antimagnetiskt och COSC-certifierat.
Nämnde dom någonting om när nya Spirit i 37mm väntas anlända ?Krons hade fått in en Zulutime. Väldigt fin i verkligheten, men det bärs åtminstone som sina 42 mm. Kändes betydligt större än min Speedmaster. Måste fundera…
![]()
![]()
Frågade men de visste inte mer än att de var på gång. Provade 40 mm och den kändes stor men hanterbar. Tror den fungerar bättre på läder än länk.Nämnde dom någonting om när nya Spirit i 37mm väntas anlända ?
Ja läste att 40mm varianten bygger ut till 53mm med ändlänkarna och 49,6 med band precis som lug to lug måttet.Frågade men de visste inte mer än att de var på gång. Provade 40 mm och den kändes stor men hanterbar. Tror den fungerar bättre på läder än länk.