Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skriven med glimten i ögat, har haft många Subs men bara ett par Hydros, bang for buck är det väl ingen snack om saken, ”dessvärre” är Rolex Rolex , på gott och ont, jag har gjort av med mina, förlikar mig ej mer med hysterinNej. Den med keramisk ring kommer nära, men inte den gamla.
Sjukt snygg dock, både svart och silver. 35mm va?Vi drar väl till med en riktig gubbklocka.
Sjukt snygg dock, både svart och silver. 35mm va?
Om ngn skulle ha en liten slant över
Så är det…Är det Black Week så är det.
Är den 35mm?Vi drar väl till med en riktig gubbklocka.
Vi spammar på med ”black friday kapet”…
![]()
21 mellan luggar, och L2L är 51 har jag för mig, ngn får gärna rätta migBra dinka. Har du måttet mellan bandhornen?
21 mellan luggar, och L2L är 51 har jag för mig, ngn får gärna rätta mig
Nog den klocka jag ångrar mest att jag sålt, tröttnar du och hittar något bland mina klockor som verkar intressant i bytesväg så hojta gärna tillJa, 35 mm.
Nog den klocka jag ångrar mest att jag sålt, tröttnar du och hittar något bland mina klockor som verkar intressant i bytesväg så hojta gärna tillPengar upp/ner är okej
![]()
Snyggt! Vad heter armbandet?Ångrar faktiskt att jag sålde min, väldigt välbyggd för prisklassen..![]()
![]()
Finns den i en mindre storlek kanske till och med ? 39? Eller är det en gammal variantLongines hydroconquest 41 ser schysst ut, speciellt på gummiåsikter? Nån som har den kanske?
Finns den i en mindre storlek kanske till och med ? 39? Eller är det en gammal variant
Den där e schysst! Sugen…![]()
HYDROCONQUEST Automatic, Stainless Steel And Ceramic Bezel, Sunray Black Dial, Strap Watch | LONGINES SE
Discover the HYDROCONQUEST L3.780.4.56.9 stainless steel and ceramic bezel watch for unisex combining timeless elegance and the watchmaking expertise of Longineswww.longines.com
Lika fin som alltid. Skulle du kunna bjuda på en bild från sidan?Spirit Zulu Time har fått komma in i rotation igen.
![]()
Lika fin som alltid. Skulle du kunna bjuda på en bild från sidan?
Tack! Riktigt fin profil. Lagom höjd.Javisst. Så här eller från något annan håll?
![]()
Fantastiskt finish på Spirit serien… Polerade bevels på bandhornen samt grainen i brushade delarna. Saknar min gamla Spirit direkt!Javisst. Så här eller från något annan håll?
![]()