Tudor? de har ju en snöflinga.
Tog just ett gruppfoto på familjen. Nu får jag nog snöa in på något annat märke tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tog just ett gruppfoto på familjen. Nu får jag nog snöa in på något annat märke tror jag.
Wow! Riktigt snygg! Grattis!Nyaste familjemedlemmen, varmt välkommen
tackar så hjärtligt, jo den var inte så dum faktisktWow! Riktigt snygg! Grattis!
sjukt nice! väldigt avis på många av dom
Nyaste familjemedlemmen, varmt välkommen
Tack, tror det är L27934926Riktigt fin ref?
Tack. Ja, jag är då nöjd med alllhop.sjukt nice! väldigt avis på många av dom
Så om du skulle välja blir det såhär...Tack. Ja, jag är då nöjd med alllhop.
TackRiktigt fin ref?
Je suis Kakmonstret.Så om du skulle välja blir det såhär...
Mycket spännande. Personligen gillar jag enkelheten med quartz. Blev riktigt taggad nu har en LLD detta kan bli ett bra komplementImorgon ska Longines lansera en HAQ-modell. Deras svar på Breitling SuperQuartz och Bulovas UHF verkar vara VHP. Spännande!
Askul med nya supetquartzare, speciellt med en fucking evighetskalender(<333<3 liksom, som man skrev för 10 år sedan).
Kritik ; 50m wr och hemska crownguards.
Blev i princip förälskad i kronografen med kolfibertavla. Men så är det bara 50m wr :/ kunde ju varit 100 eller 150 åtminstone. En sån klocka vill man kunna ta med ner i poolen
Fast man kan ju bada med denInstämmer. Jag är en sån som aldrig brytt mig om WR egentligen, men i det här fallet tar ju serien ett kliv från ganska rejäl WR till "klarar regnstänk".