Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart läder det där. Original?Kör en dubbelpost på denna från tidigare idag. Vi behöver lite solsken i denna tråden också .
Nej det är inte original. Har köpt det påUnderbart läder det där. Original?
Samma resa som jag då . Först en Hydro och nu en Legend. Mycket nöjd med min också. Hydroconquesten fattade man inte hur bra den var förren man sålt den tyvärr.Inne på min andra Longines nu. Måste säga att jag trivts väldigt bra med båda klockorna och Longines som märke.
Första var en HydroConquest som kändes riktigt gedigen för pengen, men fick lämna.
Så köpte jag en LLD för en vecka sedan eller så, känns sjukt mångsidig. För tillfället kör jag den på gummi och ibland skiftar jag till Sharkmesh.
Verkligen! Först nu i efterhand man förstår hur grym Hydron var. Saknar den ibland, och risken är stor att det blir en sån igen någon gång..Samma resa som jag då . Först en Hydro och nu en Legend. Mycket nöjd med min också. Hydroconquesten fattade man inte hur bra den var förren man sålt den tyvärr.
Inte omöjligt det blir en likadan igen.
Snyggt! Vart har du hittat gummit?Inne på min andra Longines nu. Måste säga att jag trivts väldigt bra med båda klockorna och Longines som märke.
Första var en HydroConquest som kändes riktigt gedigen för pengen, men fick lämna.
Så köpte jag en LLD för en vecka sedan eller så, känns sjukt mångsidig. För tillfället kör jag den på gummi och ibland skiftar jag till Sharkmesh.
På Tradera. Riktigt billigt, men otroligt skönt! Har dessutom hållit väldigt bra ocksåSnyggt! Vart har du hittat gummit?
Är owg med denna för tillfället. Letar efter något att komplettera med men är för tillfället ganska nöjd som det är. Har inte hänt alltför ofta .
Instämmer!Det har konstaterats förr, men HC:ns baksida spelar verkligen i en av de högre ligorna.
God dag mina Longines-vänner. Jag undrar om någon kunnig på klockor och armband kan besvara min fråga. Jag har en Longines Flagship och jag tycker inte armbandet är bekvämt. Antingen är den för tajt eller för löst. Det vore bra med ett hål mellan andra och tredje hålet =). Vet någon här om det hjälper med att köpa nytt armband (typ Hirsch som jag har för mig gör bra produkter) eller om det typ är så det brukar vara på armband. Vill bara tillägga att ungefär samma "fel" finns på min Omega De Ville, även om det armbandet funkar bättre för mig.
Låter hiskeligt dyrt med 5-10k för bara länken. Närmar det sig 10k så får man ju en ny Conquest på länk i Sverige.Lyfter frågan igen då jag verkligen vill få tag på ett länkband till min Conquest. Har kollar med AD här på Malta där jag bor, och priserna för endast länkbandet är mellan 5-10 Tkr. Kan man få tag i ett original länkband någonstans för 1-2 Tkr i Sverige?
Går ju givetvis köpa ett länkband AM för typ 500 kr, men det ser så illa ut på denna modell pga hornen. Blir ju en glipa mellan spring bars och boett på typ 5mm.
Har för mig att ett original ligger på 4-5000 här hemma i Svedala, ruggiga priserLyfter frågan igen då jag verkligen vill få tag på ett länkband till min Conquest. Har kollar med AD här på Malta där jag bor, och priserna för endast länkbandet är mellan 5-10 Tkr. Kan man få tag i ett original länkband någonstans för 1-2 Tkr i Sverige?
Går ju givetvis köpa ett länkband AM för typ 500 kr, men det ser så illa ut på denna modell pga hornen. Blir ju en glipa mellan spring bars och boett på typ 5mm.