Mycket fin verkligen! Blir riktigt sugen på en likadan!
Ja den är verkligen supertrevlig. Det tyckte jag från början också men den växer ändå hela tiden. Rekommenderas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin verkligen! Blir riktigt sugen på en likadan!
Så jävla snygg!Ja den är verkligen supertrevlig. Det tyckte jag från början också men den växer ändå hela tiden. Rekommenderas.
Grattis klockbroder, snygg den därSlog till på en Longines Master Collection Chronograph, mycket positivt överraskad över hur gedigen den känns. Urtavlan har riktigt fin struktur
Grymt snygg!Den här tavlan skäms verkligen inte för sig i eftermiddagssolen.
Grymt snygg!
Vad är ref på den?
Bäst hjälp får du i vintage delen, men du måste ha bild på både baksidan och insidan om du vill veta mer bestämt vad det är, och närbilder...Är det någon som kanske har koll på detta ur? Det jag vet är att den är från ca 1956', har svårt att hitta mer info än så.
Köpte den i Göteborg för ca 2 år sedan, blev förälskad i tavlan och kunde inte gå från affären utan den.
All info/hjälp uppskattas,
Väl mött!
Ja, den är helt ok på nato. Men jag tycker den är för stor för dig.Tycker den passar rätt bra på nato, vad tycks?
Det är troligtvis på grund av vinkeln bilden är tagen ifrån, tycker den sitter utmärktJa, den är helt ok på nato. Men jag tycker den är för stor för dig.
På mig tycker jag att en klocka är för stor när bandhornen sticker utanför armen när tar jag ett ws. Men vi gillar alla olika och tur är väl det.Det är troligtvis på grund av vinkeln bilden är tagen ifrån, tycker den sitter utmärkt
Hur stor är den förresten?Det är troligtvis på grund av vinkeln bilden är tagen ifrån, tycker den sitter utmärkt
den är 39mm, har dock en riktigt tanig vänster arm:/Hur stor är den förresten?
39mm behöver inte vara fel, men hur lång är den?den är 39mm, har dock en riktigt tanig vänster arm:/
precis, den är 55mm ungefär39mm behöver inte vara fel, men hur lång är den?
Ok 55 mm är riktigt låååååångt. Där har du det. Jag tycker själv att gränsen går ungefär vid 48 mm för mig med en omkrets på ca 17 - 17,5 cm på armen.precis, den är 55mm ungefär
har aldrig riktigt reflekterat över det och har haft den i tre år ungefär men nu nör du säger det är den ganska långOk 55 mm är riktigt låååååångt. Där har du det. Jag tycker själv att gränsen går ungefär vid 48 mm för mig med en omkrets på ca 17 - 17,5 cm på armen.
Men om du trivs med den så kör på bara.har aldrig riktigt reflekterat över det och har haft den i tre år ungefär men nu nör du säger det är den ganska lång
Hur gillar du klockan? Jag är svårt sugen på en...
Jag köpte en för en månad sedan är grymt nöjd med den!Hur gillar du klockan? Jag är svårt sugen på en...
Upp med bild!!!Jag köpte en för en månad sedan är grymt nöjd med den!
Jag har varit sugen ett tag nu. Varit in och provat 41 mm i butik men inte köpt då det irriterar mig att de inte satt dit en skruvad krona. Dumsnålt att inte ha det och speca den till 200m.Ingen som klivit på VHP? Sjukt sugen på 41mm varianten. Såg att Basel 2018 visar den på gummi... Det vore ju sjukt trevlig att växla länk och original gummi på den