Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket stilig klocka. Vet du om den görs i en mindre variant?Fortsätter att spamma tråden med nyköpet...
Jag skrev en liten recension av den, då reflekterade jag över att den finns i 32 olika kombinationer!! 41,42,43,44mm med 4 olika tavlor och i stål eller PVDMycket stilig klocka. Vet du om den görs i en mindre variant?
Edit; såg svar ovan
Fyra storlekar och alla är för storaJag skrev en liten recension av den, då reflekterade jag över att den finns i 32 olika kombinationer!! 41,42,43,44mm med 4 olika tavlor och i stål eller PVD
Jag tycker den ser väldigt bra ut. De kosmetiska uppdateringar som gjorts är precis vad den behövde Dessutom ett riktigt bra pris om man jämför med konkurrerande i klassen med liknande bestyckning.Vad tycker ni om nya hydroconquest? Såg att den ligger runt 13k
Otroligt fin! känns som att den bärs mindre än vad diametern sägerHar haft den nya Big-eye ett par månader nu, är riktigt nöjd!
Om nu den uppdaterade länken känns bra så kommer de vara väldigt aktuellt för mig!Vad tycker ni om nya hydroconquest? Såg att den ligger runt 13k
Den är ju ruskigt snygg den där Man ser på datumvisningen att den får för lite tid på, jag brukar tänka på just det när det gäller klockor med många komplikationer. Vilket aber det kan vara att ställa denDenna får för lite tid på handleden
Jag skulle tro det är samma som sitter på min vhp. Det vill säga Oyster 20/18, men med annat lås. Sen är ju gummibandet riktigt snyggt tycker jagOm nu den uppdaterade länken känns bra så kommer de vara väldigt aktuellt för mig!
Mycket möjligt! Men det är väl en ny länk ?Jag skulle tro det är samma som sitter på min vhp. Det vill säga Oyster 20/18, men med annat lås. Sen är ju gummibandet riktigt snyggt tycker jag
Wow - vilken skönhet!Longines Master Collection idag, länken är väldigt skön mot handleden
Riktigt bra design, förstår att du är nöjd. Jag är svårt sugen på samma modell men har bara malar och kvitton i plånbokenHar haft den nya Big-eye ett par månader nu, är riktigt nöjd!
Klockwinder gäller. Bilden är gammal.Den är ju ruskigt snygg den där Man ser på datumvisningen att den får för lite tid på, jag brukar tänka på just det när det gäller klockor med många komplikationer. Vilket aber det kan vara att ställa den
Jag har uppfattat det som att den är ny, jaMycket möjligt! Men det är väl en ny länk ?
Tack! Känns helt klart en av de bästa inom deras heritageserie. Bra balans i klockan inkl. det "stora ögat"Riktigt bra design, förstår att du är nöjd. Jag är svårt sugen på samma modell men har bara malar och kvitton i plånboken
Tack! Som sagt väldigt nöjd! Ja, den bärs inte så stort.Otroligt fin! känns som att den bärs mindre än vad diametern säger
Grattis till en fin klocka.
Coolt med over sized pushers ocksåTack! Känns helt klart en av de bästa inom deras heritageserie. Bra balans i klockan inkl. det "stora ögat"
Min HydroConquest är 47 mm. Mätt med måttband, så det kanske avviker någon tiondel.Försökt att hitta måtten på conquesten 39mm l2l, gått bet... någon här inne som vet?
Min HydroConquest är 47 mm. Mätt med måttband, så det kanske avviker någon tiondel.