@Swisswatches https://www.synonymer.se/sv-syn/ordinarie Om du ändå vill fortsätta tramsa ber jag dig göra det utan att tagga mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ordet vet jag vad det betyder, men att dem höjer regelbundet visste jag inte.@Swisswatches https://www.synonymer.se/sv-syn/ordinarie Om du ändå vill fortsätta tramsa ber jag dig göra det utan att tagga mig.
Master Collection Chronograph
Hade en men såldes i går på forumets säljsajt. Tack klocksnackIngen som har Big Eye klockan här? Riktigt fin, hoppa upp på min "att köpa" lista
Den är sååå snygg
På klockia kan de ta hem såna.Måste fråga er lite mer kunniga men går det att få tag på en Longines Evidenza Chrono i butik idag? Är riktigt köpsugen på en sådan
Snygg klocka! Min ligger på ungefär +3 men då har jag den andra hydroconquestmodellen med 2892-verket.
Tjena!
Blev precis med Longines efter en del tid med andra stora märken som Oris osv. Kul att tråden finns men synd att märket är då ouppmärksammat här på KS. Vart ligger era hydros tidshållningsmässigt? Alltid kul att fråga
Roligt, denna har också 2892-a2 verket så ska väl vara där någonstans i krokarna.Snygg klocka! Min ligger på ungefär +3 men då har jag den andra hydroconquestmodellen med 2892-verket.
Sedärja, jag har fått för mig att modellen med siffror på 1-12 hade 2892 medan 6-9-12-varianten hade ett 2824-urverk i sig.Roligt, denna har också 2892-a2 verket så ska väl vara där någonstans i krokarna.
Jag vill ha den där!!!!!
Efter att ha kört den svarta en period är det dags att ge blondie lite höstljus. Helt klart min favorit av heritage släppen så här långt.
Lonchin, franskaDet har säkert varit uppe i tråden förut men hur uttalar man långinäs på ett korrekt sätt?
Nej, ingen aning om varför. Men jag har också noterat det tidigare och tycker inte det var någon hit.Hej!
Är det någon som vet varför Longines Conquest med svart urtavla har målade index, medan vit inte har det?
Bjuder på ett handledsskott
Mvh
Jag måste säga att om jag hade vetat det så hade jag faktiskt köpt den vita. Lite segt i efterhand men man lär så länge man lever!Nej, ingen aning om varför. Men jag har också noterat det tidigare och tycker inte det var någon hit.