Ingen aning om garanti, det får nog din butik svara på. *Det beror på om det är gängan som sitter på boetten eller gängan i kronan. Är det det senare så förhoppningsvis ja. Men du beskrev att det även är trögt att dra ut kronan när den väl är avskruvad, därför jag tänkte att det kan ligga något spån vägen någonstans. Oavsett är nog ett besök hos butiken nödvändigt.
Plockade ut nya HC igår och måste medge att jag är otroligt imponerad! Jag har ägt den tidigare modellen, och detta är verkligen en stor uppgradering. Perfekt daily!
BigEye är på sonens kalas på Leo’s lekland och kaoset är totalt! Jag finner lite inre frid med en kopp kaffe medans tiden rinner förbi.....
Master Collection Chronograph 40mm, gillar skarpt att den bara har två subdials i denna modell, blir cleanare urtavla och homage åt Old school kronografer
Vad sägs om detta: Alla lägger upp en bild på sin favoritklocka från Longines och så kör vi likes på den vi tycker är finast. Då tar vi fram en inofficiell vinnare av den finaste Longinesklockan enligt oss här på KS.