Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det syns att den inte har varit öppnad på ett bra tag, haha!Haha. Efter tio-elva år så upptäckte jag en dykarförlängning på min HydroConquest.
Mycket braHade missat att det finns en Longinestråd! Dubbelpostar en bild på min Longines-duo
Senaste HydroConquesten samt en fin manuell i gulguld från 77.
Mycket bra
Tjusig indeed!Ganska tjusig i närbild.
Nån som vet om 36 mm:s VHP:n finns att få tag i i nån annan färg än vit?
Finns en blå på sidan innan, L3.319.4.88.9.
EDIT: såg blå ut. Var tydligen grå pärlemor. Cool imo.
Tänkte mer på nån standard utan stenindex och så. Den är ball i det utförandet men inte så wearable för mig.Finns en blå på sidan innan, L3.319.4.88.9.
EDIT: såg blå ut. Var tydligen grå pärlemor. Cool imo.
Enkla svaret ja! Mop med stenar som @Skoskav visat tidigare. Men den med vit tavla finns både med eller utan stenar och med länk eller vitt gummi.Nån som vet om 36 mm:s VHP:n finns att få tag i i nån annan färg än vit?
L3.316.4.76.6Tänkte mer på nån standard utan stenindex och så. Den är ball i det utförandet men inte så wearable för mig.
Enkla svaret ja! Mop med stenar som @Skoskav visat tidigare. Men den med vit tavla finns både med eller utan stenar och med länk eller vitt gummi.
Den vita finns redan utan stenarGer man det lite tid så kommer nog 36mm "herrmodeller", alltså i samma utförande som dom större, utan stenar och krimskrams.
Tack men frågan var alltså om den fanns i nåt annat utförande än vitt men utan stenar?L3.316.4.76.6
google är din vänTack men frågan var alltså om den fanns i nåt annat utförande än vitt men utan stenar?
Stenar betyder inte att det är "herrmodell" (larvigt uttryck btw).
Jag satte det inom fnuttar för att klocktillverkarna fortfarande har idéer om vem som kan ha bära vad. Vill du fortsätta med en genusdebatt så går det bra att starta en ny tråd om det, jag kommer inte delta i den.