Jag förstår inte vad du menar?Stenar betyder inte att det är "herrmodell" (larvigt uttryck btw).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår inte vad du menar?Stenar betyder inte att det är "herrmodell" (larvigt uttryck btw).
Har stämt av gångavvikelsen på min Hydro under drygt en vecka. Helt klart nöjd med resultatet - i snitt har den gått +0.1 spd! (Hade den liggande ett par dagar och då vred jag upp den nån gång för att den inte skulle lägga av.)
Är det med L888-verket?
Helt rätt! Från 28 800 vph till 25 200 vphYes, men tror att Longines moddar der lite för att få 64h gångreserv om jag fattat det rätt.
Någon som testat skin divern?
Någon som testat skin divern?
Tycker den ser riktigt trevlig ut, fast jag egentligen inte är ett fan av meshband.
Är sugen på denna modell.Har stämt av gångavvikelsen på min Hydro under drygt en vecka. Helt klart nöjd med resultatet - i snitt har den gått +0.1 spd! (Hade den liggande ett par dagar och då vred jag upp den nån gång för att den inte skulle lägga av.)
Är sugen på denna modell.
Vilken storlek kör du?
Samt hur är det med kronskydden känns dom ivägen eller tar i handen?
Ok tack.Jag kör 41mm. Tycker inte kronskydden stör, har klockan rätt långt ner mot handen och tänker knappt på kronskydden. Var lite psykad först men det var länge sen jag hade en klocka i den storleken och med länk istället för läder innan jag köpte hydron så tror att det var mer den ovanan som störde mig lite snarare än kronskydden.
På bild iafOk tack.
Jag gillar den skarpt.
På bild iaf
Kan bara hålla med! Provade den blåa 43:an på Bergströms, riktigt snygg i verkligheten (och på bild)Tycker faktiskt den gör sig bättre i verkligheten än på bild
Kan bara hålla med! Provade den blåa 43:an på Bergströms, riktigt snygg i verkligheten (och på bild)
Det fungerar ju med polerad mittlänk på massa andra klockor, jag tror det är den gamla H länken med polerade centrumbitar som var en vattendelare. Nuvarande är ju precis som på Rolex oysterMm. Jag provade också 43an men var lite för stor för min smak. Jag vet även att det finns olika skolor kring polerade ytor på länken men tycker att det funkar riktigt bra på hydron
Btw, om du har 20mm lugg så ligger mitt gummi på k&sMm. Jag provade också 43an men var lite för stor för min smak. Jag vet även att det finns olika skolor kring polerade ytor på länken men tycker att det funkar riktigt bra på hydron
21 mm... antagligen det jag gillar minst med HydronBtw, om du har 20mm lugg så ligger mitt gummi på k&s
Det positiva är att det är en ren och snygg design med vintage vibe utan vintage färgskala. Den ser liksom ny och fräsch ut. På minussidan för mig är dels avsaknaden av det bevingade timglaset i loggan och hårkorset på tavlan som gör den lite mer svåravläst med de tunna visarna. På bild ser visarna lika tjocka ut som fem minuterstrecken. Det är ju en bild tagen 10:08 och där ser timvisaren lika lång ut som minutvisaren, jag misstänker att 10:10 är väldigt svår avläst... Fonten på siffrorna passar designen, men vad faen hände med 6:an? Det var inte så lyckat tycker jag, subtavlan kunde fått vara mindre eller så kunde minuträlsen fått gå hela tavlan ut istället för den tomma ramen, då hade 6an fått plats. Men va fan, är man någonsin riktigt nöjdVad tänker folk om denna? Sjukt sugen är jag 38mm är perfekt storlek också.
Haha, jag tycker nästan alla siffror var konstiga. Först såg jag bara 12, ett par bröst alt. en rumpa där trean brukar sitta, en liten nolla vid 6 samt en krumelur vid nio. På andra bilden såg jag att det var en trea vid tre och en sexa vid nio.Fonten på siffrorna passar designen, men vad faen hände med 6:an? Det var inte så lyckat tycker jag
Seriöst sugen på en sådan modell, sjukt snygg på läder som dressareNågon härinne som hunnit landa blåa Master Moonphase? Tycker den ser riktigt bra ut!