Urtyp
Guld
Jag tycker precis tvärtom. Den har blivit lite sådär allmänt mjäkig och tappat den skarpa hydroconquest-looken.Nya hydron e ju verkligen ett lyft från gamla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker precis tvärtom. Den har blivit lite sådär allmänt mjäkig och tappat den skarpa hydroconquest-looken.Nya hydron e ju verkligen ett lyft från gamla
Intryck? Hit eller miss i verkliga livet?
Håller med dig. Sen börjar den bli farligt lik en Sub...Jag tycker precis tvärtom. Den har blivit lite sådär allmänt mjäkig och tappat den skarpa hydroconquest-looken.
Du har tagit dig tid att bläddra 61 sidor i tråden men inte en minut att googla?61 sidor men har bara sett 1st Dolce vita, är nyfiken på hur den modellen skulle se ut på strutsläder, inte lyckas hitta någon bra bild.
Haha, tackDu har tagit dig tid att bläddra 61 sidor i tråden men inte en minut att googla?
Jag trodde det var blått som var 2020 färgen och att grönt var 2018-19? Har den någon beläggning på utsidan eller vad indikerar ZrO2?ny variant. En boutique edition.
Tror ZrO2 är benämningen för keramik.Jag trodde det var blått som var 2020 färgen och att grönt var 2018-19? Har den någon beläggning på utsidan eller vad indikerar ZrO2?
Ja, men är det bara inlägget i vridringen eller är det på annat ställe?Tror ZrO2 är benämningen för keramik.
Kanske är urtavlan också? Vet inte om de kanske gjort den i grön keramik och sen borstat tavlan eller något sådant.Ja, men är det bara inlägget i vridringen eller är det på annat ställe?
Det är antagligen boetten https://www.longines.com/watches/hydroconquest/l3-784-4-56-9Kanske är urtavlan också? Vet inte om de kanske gjort den i grön keramik och sen borstat tavlan eller något sådant.
Ser riktigt bra ut! Hade bara önskat att de tog bort datumetny variant. En boutique edition.
Tycker den ser riktigt mysig utny variant. En boutique edition.
Gå till butik och testa båda. Köp den du gillar bäst.Smyger in med en snabbfråga i denna tråden. Jag är på jakt efter en klocka till mig själv i 30års present och har väl kommit så pass långt att jag står i valet och kvalet mellan två modeller. Mina krav har varit blå urtavla, automatisk och stållänk.
De modeller som lever kvar, som jag har vetskap om, är Longines Conquest 41mm och Tissot gentleman powermatic 80.
Mina hjärnspöken sätter dock stop för att välja en av dem då den ena är instegsmodell och den ena är "toppmodell". Hur hade ni resonerat här?
Av någon anledning så känns Longines lite mer speciellt än tissot.
Hej, grattis i förskott!Smyger in med en snabbfråga i denna tråden. Jag är på jakt efter en klocka till mig själv i 30års present och har väl kommit så pass långt att jag står i valet och kvalet mellan två modeller. Mina krav har varit blå urtavla, automatisk och stållänk.
De modeller som lever kvar, som jag har vetskap om, är Longines Conquest 41mm och Tissot gentleman powermatic 80.
Mina hjärnspöken sätter dock stop för att välja en av dem då den ena är instegsmodell och den ena är "toppmodell". Hur hade ni resonerat här?
Av någon anledning så känns Longines lite mer speciellt än tissot.
Någon som vet var man kan införskaffa denna?ny variant. En boutique edition.
Jupp, den ser rätt fin ut! Har precis köpt en tilltänkt sommarklocka men får väl kanske planera in denna oxåhttps://www.longines.com/watches/hydroconquest/l3-781-4-06-9
Matt grön tavla med gummi. Sommardinkan är spikad!
Riktigt cool, synd att man har små handlederhttps://www.longines.com/watches/hydroconquest/l3-781-4-06-9
Matt grön tavla med gummi. Sommardinkan är spikad!
Den ser inte dum ut. Ok pris också.Så sugen på denna
Samma här. Men vill se den i verkligheten. Har inte sett den någonstans i Göteborg...Så sugen på denna
Den finns på Magnussons ur. Det var där jag provade den.Samma här. Men vill se den i verkligheten. Har inte sett den någonstans i Göteborg...