Måberg
Silver
Riktigt snyggt!Tyckte inte mesh länken verkade någon vidare och gummi är alltid gummi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt!Tyckte inte mesh länken verkade någon vidare och gummi är alltid gummi
Gummit är klart över förväntan, även om jag har bytt till ett lite tjockare tropic på min (för att matcha storleken på bandhornen lite bättre). Meshet funkar bättre på Legend diver än på Skin diver, tycker jag. Sjukt nöjd med klockan.
nått att ha?
Härligt!Gummit är klart över förväntan, även om jag har bytt till ett lite tjockare tropic på min (för att matcha storleken på bandhornen lite bättre). Meshet funkar bättre på Legend diver än på Skin diver, tycker jag. Sjukt nöjd med klockan.
22 mm bandbredd. Diametern är visserligen 42 mm, men långa bandhorn — drygt 52 mm L2L — så den bärs något större. Men nedåtvinklingen på bandhornen gör att den ligger perfekt på armleden.Härligt!
Ser fin ut, är de 20mm lugg?
Hur är storleken på den 42mm känns den stor?, är van vid 39mm bb58.
Ingen aning, har aldrig ens sett den där. Men riktigt snygg var den Om jag hade varit du hade jag slagit till! Beror ju mycket på vad du är van vid för storlekar och hur stora handleder du har.Någon som har erfarenhet med Longines World Timer? 42 men 46 lug to lug. Rädd den blir för stor. Kan få en helt ny till halva priset som är 10.000,-. Modellen har utgått sedan några år tillbaka.
Ingen aning, har aldrig ens sett den där. Men riktigt snygg var den Om jag hade varit du hade jag slagit till! Beror ju mycket på vad du är van vid för storlekar och hur stora handleder du har.
Okej då förstår jag. Det är ju svårt att säga bu eller bä förens man testat den, men spontant känns det som att den lär vara i absolut största laget dåJag använder allt från 38-41. Den är sånn sett lite stor har 17-17,5cm handled.
46mm över luggarna låter väldigt bärbart, den är väl dessutom bara 38,5mm?Jag använder allt från 38-41. Den är sånn sett lite stor har 17-17,5cm handled.
Han skrev 42 men nu såg jag att den faktiskt är 38,5mm. Då är det en helt annan sak. Helt klart lär det funka!!!46mm över luggarna låter väldigt bärbart, den är väl dessutom bara 38,5mm?
Kööp!Han skrev 42 men nu såg jag att den faktiskt är 38,5mm. Då är det en helt annan sak. Helt klart lär det funka!!!
46mm över luggarna låter väldigt bärbart, den är väl dessutom bara 38,5mm?
Han skrev 42 men nu såg jag att den faktiskt är 38,5mm. Då är det en helt annan sak. Helt klart lär det funka!!!
Han skrev 42 men nu såg jag att den faktiskt är 38,5mm. Då är det en helt annan sak. Helt klart lär det funka!!!
Ah okej!Fanns i 38,5 också men denna är 42.
Har 42:an 46 över luggarna är den ju fortfarande väldigt bärbar i min bokL2.631.4.70.3 är 38,5
L2.802.4.70.3 är 42 och det är bara den som har på lager
Det låter som om du borde leta den mindre istället då? Om den större är för stor för dig spelar det väl ingen roll hur billigt du kan får den?Den fanns i 38,5 också, men denna är 42. Hade den varit 38,5 hade jag köpt den med en gång..
Det låter som om du borde leta den mindre istället då? Om den större är för stor för dig spelar det väl ingen roll hur billigt du kan får den?
Har 42:an 46 över luggarna är den ju fortfarande väldigt bärbar i min bok
FullträffDen var riktigt vass i LE utförandet
Den var riktigt vass i LE utförandet
Någon som har erfarenhet med Longines World Timer? 42 men 46 lug to lug. Rädd den blir för stor. Kan få en helt ny till halva priset som är 10.000,-. Modellen har utgått sedan några år tillbaka.
Har 42:an 46 över luggarna är den ju fortfarande väldigt bärbar i min bok
Den har det, och det är inte bara tavla. Så ser lite mindre ut än 42. Måste dra innom och pröva den på måndag.
Låter inte 46mm L2L väldigt lite om den har 42mm bezel? Inte kan väl luggsen bara sticka ut 2mm om man tittar på bilderna. Eller är det en synvilla?
Ja han verkar nästan lite väl tänd på denSer riktigt fin ut och att den finns i 40 verkar lovandeMen de hade gärna fått ta bort datumetBra video på den nya Longines Spirit. Blir ju riktigt sugen på en sån