Klockspelet
Basic
Det är mina egna bilderÄr det dina bilder eller är dom "lånade"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är mina egna bilderÄr det dina bilder eller är dom "lånade"?
Dom var visserligen instoppade som tumnaglar, men dom var riktigt snyggt fotade Och det är ju en riktigt trevlig klockaDet är mina egna bilder
Tackar för det, ja den är riktigt trevlig.Dom var visserligen instoppade som tumnaglar, men dom var riktigt snyggt fotade Och det är ju en riktigt trevlig klocka
Gillar du storleken? Har sett att den har fått mycket bash för avståndet "lug to lug" på 52mm.42 stämmer bra!
För min handled (ca 18,5) sitter den perfekta, men förstår att för personer med tunnare skulle kunna ha problem med att få den att passa heltGillar du storleken? Har sett att den har fått mycket bash för avståndet "lug to lug" på 52mm.
Riktigt snygg den där! Kanske redan har frågats, men är det för diameter på den?Gårdagens och dagens
Perfekta 40mm! (Sett till allt roligt den rymmer!)Riktigt snygg den där! Kanske redan har frågats, men är det för diameter på den?
Så är det nog... min har legat snart ett halvår i vapenskåpet. Sen samma dag jag blev med 58:a. Har funderat på försäljning men det tar emot. Just för att den är så otroligt bra. Speciellt i förhållande till priset...Länge sen man hade på sig denna. Hade glömt hur bra klocka det faktiskt är!
Tycker LLDn funkar på väldigt många olika band. Precis som du har jag min på brunt nu, den är i mitt tycke lite elegantare på svart.Provar LLD på brunt läder, tycker det känns riktigt bra - lite lyxigare än svart Nato som prytt den sedan originalbandet gav upp. Men svart läder är nog ännu bättre...
(Premiär för mig i den här tråden, men longines-ägare har jag varit sedan 2013)
Just nu är min normala ”brun läderarmbandsklocka” på service, så det blev bra tillfälle att testa. Men jag ska börja hålla ögonen öppna efter ett svart läderarmband som får ta över när min andra klocka är tillbaka.Tycker LLDn funkar på väldigt många olika band. Precis som du har jag min på brunt nu, den är i mitt tycke lite elegantare på svart.
Har det svarta från Geckota. Funkar bra till LLDn med Longines fjärilsspänne.Just nu är min normala ”brun läderarmbandsklocka” på service, så det blev bra tillfälle att testa. Men jag ska börja hålla ögonen öppna efter ett svart läderarmband som får ta över när min andra klocka är tillbaka.
(Jag minns när LLDn kom så fanns det en version i gulguld som var ganska cool - den kom på svart läderband. Ligger en ute på C24 nu om någon vill testa... )
Japp, supersnyggt!Kanske lite bättre bild
Ser ju förjävligt ut med siffror på urtavlan, det är väl longines problem med alla sina klockorKänner jag Longines rätt är det alltid något de tummar på. Finns nästan alltid en hake....
Antingen är det vattenresistansen, eller så är det storleken, eller så är det någon konstig datumplacering eller annat...
Men de där ser riktigt bra ut!
Någon här som har en sån? Och kan dela bilderSnyggt nytt släpp från Longines. Bilden från Kristian Haagens instagram.