Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart du servar den billigast kan jag inte svara på men har hört gott om Urbra, ska själv skicka en klocka till dem. Hör med dem vad en service med kron samt glasbyte går loss på.Eventuellt fel tråd men gör ett försök. Fick ärva denna och försöker få ordning på klockan. Verket tappar tid och behöver service. Nytt glas borde även på sin plats men oklarast är skadan på kronan. Satan vilket nyp i fingrarna det krävs för att klämma sönder kronan på det viset..
Vart får jag ordning på denna för billigast peng?
Tack för tipset. Ska kontakta demVart du servar den billigast kan jag inte svara på men har hört gott om Urbra, ska själv skicka en klocka till dem. Hör med dem vad en service med kron samt glasbyte går loss på.
Det är riktigt mysigt! Känns betydligt trevligare än vanligt törnlås
Min Heritage Flagship. Klockia fixade fram ett original viklås när jag köpte den, jag älskar viklås
Och skonsammare mot bandetDet är riktigt mysigt! Känns betydligt trevligare än vanligt törnlås
Det har snart gått ett år och den har bara tappat 3 sekunder Synd bara att den är vattenresistent till 5bar...
Hur ofta är 5 ATM ett problem i praktiken för dig? Det flesta tillverkare, Longines inkluderat, säger ju att det räcker för det mesta man gör i vatten utan lufttuber på ryggen.
https://www.longines.com/uploads/customerservice/userguide/technical/pdf/EN_Screw_down1.pdf
Riktigt snygga dom där vad är de för ref?
Jag köpte båda samtidigt, tänkte att den i guld skulle bäras vid tillfällen som är lite högtidligare. Det har bara varit ett tillfälle hitintills Men den förgyller lådan likväl
L4 790 4 Ingen av dom bärs dock på medföljande band (som är smått gräsligt) och den vänstra i stål har fått ett kupat safirglas. Riktigt trevliga vardagsklockor.Riktigt snygga dom där vad är de för ref?
Ruggigt fin !Var inte på Stjärnurmakarna i Mall of Scandinavia som hade fått in Spirit klockorna. 40mm varianten var grym! Så sugen vart jag!
42mm var jag inte så såld på...
Ja den är f*n perfekt! ☺Gilla dock inte 3an på den med länk, tavlan på den med läder gillar jag bättre
Ja. Lite jobbigt då jag inte ska köpa nåt nytt och har liksom redan en Oris Propilot som jag inte vill sälja.40mm ser riktigt trevlig ut jag gillar den verkligen ska bli kul och se när de kommer foto här på dem andra färgerna, undrar hur den vita är irl
Ja denna 40mm på länk är en riktig GADA tycker jag!Ja det förstår jag då, jag är lite på jakt efter en klocka som funkar till det mesta och det tycker jag denna gör är dock sugen på en conquest vhp också den är lite sportigare men är inte aktuellt just nu med något nytt men inom snar framtid så hinner säkert komma fler bilder innan dess men man snöar kanske in på något helt annat innan dess
Ska kolla! Tack för tipsetHar du kollat klockmäster Globen/Fältöversten?
Vad är det specifikt du vill ha gjort på klockan? Swatchgroup ligger på fridhemsplan, jag skulle tro att många klockor skickas till dom först om butiken inte har egen urmakare.Ska kolla! Tack för tipset
Vad är det specifikt du vill ha gjort på klockan? Swatchgroup ligger på fridhemsplan, jag skulle tro att många klockor skickas till dom först om butiken inte har egen urmakare.