Dags då! Det är ju ingen historiskt liten storlek. Bara mode.Stort Tack för alla bilder! Grymt! Vet dock inte om det blev så mkt lättare... Aldrig varit under 36...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags då! Det är ju ingen historiskt liten storlek. Bara mode.Stort Tack för alla bilder! Grymt! Vet dock inte om det blev så mkt lättare... Aldrig varit under 36...
Hehe, det måste alltid vara första gången.Stort Tack för alla bilder! Grymt! Vet dock inte om det blev så mkt lättare... Aldrig varit under 36...
Klassisker - köp 36mm, tar några timmar innan du inser hur du ens kunde överväga att köpa 41mm...Har enorm beslutsångest om man ska ha 36 eller 41mm på Datejust Har en sub som jag tycker är perfekt i storlek samt en evo på 43mm och den är väl precis på gränsen. Har varit sugen på en 36mm men varje gång jag provar känns den liten men den är ju en klassiker
Håller med 100 procent..Klassisker - köp 36mm, tar några timmar innan du inser hur du ens kunde överväga att köpa 41mm...
Helt klart. Datejust ska vara 36mmHåller med 100 procent..
Får väl skit för det här men DJ i 41mm är bara fel... Inte snyggt, inte klassiskt, bara fel fel fel
Det är en vane sak.Får nog bli en 36mm men misstänker att det kommer bli mycket funderande innan man slår till PS tanten tycker att det räcker med en rolle
Klassisk bild på Lottakåren. Ser man på klockorna.
Knappast 40mm där inte.
Tycker den var sjukt stilig och bra toolig känsla. Tycker inte den ser för liten ut, snarare riktigt praktiskt. Är bandet avsmalnande baktil? Kanske ett med samma bred rakt över hela?Denna kom efter ett felköp, trodde inte i min vildaste fantasi att den va 28mm på bilderna
Lite i minsta laget
Tycker den var sjukt stilig och bra toolig känsla. Tycker inte den ser för liten ut, snarare riktigt praktiskt. Är bandet avsmalnande baktil? Kanske ett med samma bred rakt över hela?