Clocksauce
Basic
Sedan blir jag inte klok på seamaster 600. På chrono24 finns massor av redials, fakepatins eller t.o.m fume dials och prispannet är mellan 6-25tkr...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
?Sedan blir jag inte klok på seamaster 600. På chrono24 finns massor av redials, fakepatins eller t.o.m fume dials och prispannet är mellan 6-25tkr...
Detta är alltså ingen generell tråd som avhandlar priser utan handlar om Marcels Watches prissättning, saluförande av fake delar som benämns original, redials som inte nämns, hans tveksamma affärsetik och diverse annat som ligger till grund för att hängas ut med en helt egen tråd här på Klocksnack. Kan rekommendera dig att läsa från sida ett och tillbaka hit, du kommer ha mycket nöje.Sedan blir jag inte klok på seamaster 600. På chrono24 finns massor av redials, fakepatins eller t.o.m fume dials och prispannet är mellan 6-25tkr...
Han har ju sina egna definitioner av olika ord så att tavlan benämns "original" skall tydligen inte tolkas som att den inte är ommålad av Dr Bombay.Breil Sub 30. Har någon hört talas om nåt sådant?
Bildgooglar och hittar bara.... Marcels bilder. Luktar redail lång väg. Vad tror ni?
Vintage Breil Sub 30, 1970-tal | Marcels Watch
www.marcelswatch.com
Breil Sub 30 säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 3 500 SEK
Breil Annons: 3 500 SEK Breil Sub 30, Stål; Manuell uppvridning; Skick Bra; År 1970; Lokalisering: Sverige, Göteborgwww.chrono24.se
Breil Sub 30, 1970-tal
Pris: 3000 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga armbandsur på Tradera.www.tradera.com
Tråden handlade ursprungligen om priset på en seamaster 600, kommenterade bara att
Läste nu, säger bara "Damn"Detta är alltså ingen generell tråd som avhandlar priser utan handlar om Marcels Watches prissättning, saluförande av fake delar som benämns original, redials som inte nämns, hans tveksamma affärsetik och diverse annat som ligger till grund för att hängas ut med en helt egen tråd här på Klocksnack. Kan rekommendera dig att läsa från sida ett och tillbaka hit, du kommer ha mycket nöje.
Ah, nu är jag med.Tråden handlade ursprungligen om priset på en seamaster 600, kommenterade bara att
Läste nu, säger bara "Damn"
Om nagot rorts av den eminente doktorn sa ar det ju vardehojane om nagot.Han har ju sina egna definitioner av olika ord så att tavlan benämns "original" skall tydligen inte tolkas som att den inte är ommålad av Dr Bombay.
"**Originalpart mounted on the watch when purchased, no guarantee that it is factory original”
Om klockan var en Breil när den lämnade fabriken vågar jag inte uttala mig om.
De kanske vill köpa dina spännen i ett paket för 30k?Det här ett bra exempel på Marcels prissättning. 4 lax för ett spänne. Verkligheten är bortom all räddning. Då skulle jag ha 50000 i Omega spännen. Eller 48 för att vara exakt.
Jag är på G direkt.De kanske vill köpa dina spännen i ett paket för 30k?
Snygg bump, hur långt bak fann du tråden denna gång? Marcels Watch Group tackar för gratis PR som vanligtIntressant, drygt två miljoner i omsättning och 58 tusen kronor vinst.
Marcels Watch Group AB - 559074-7480 - Göteborg - Se Nyckeltal, Befattningar med mera.
Allabolag.se ger dig företagsinformation om Marcels Watch Group AB, 559074-7480. Hitta adress på karta, kontaktinfo, nyckeltal och befattningar.www.allabolag.se
Hur går det till när de tar 4000kr för ett omega spänne i stål, köper de in dem för 3850kr?Intressant, drygt två miljoner i omsättning och 58 tusen kronor vinst.
Marcels Watch Group AB - 559074-7480 - Göteborg - Se Nyckeltal, Befattningar med mera.
Allabolag.se ger dig företagsinformation om Marcels Watch Group AB, 559074-7480. Hitta adress på karta, kontaktinfo, nyckeltal och befattningar.www.allabolag.se
Denna tråd ligger i sista inlägget i tråden nedan, hittade hit genom den tråden.Snygg bump, hur långt bak fann du tråden denna gång? Marcels Watch Group tackar för gratis PR som vanligt
Hur går det till när de tar 4000kr för ett omega spänne i stål, köper de in dem för 3850kr?
”All reklam är bra reklam” svårt att se det i det här fallet… jag är iaf tacksam för att hittat tråden!Snygg bump, hur långt bak fann du tråden denna gång? Marcels Watch Group tackar för gratis PR som vanligt
Man ska ta @v0n med en nypa(snarare näve) salt.”All reklam är bra reklam” svårt att se det i det här fallet… jag är iaf tacksam för att hittat tråden!
550kr frakt…Och så lägger dom på 200kr, eftersom Traderas annonsavgift ligger på 200kr.
Eller 20 för denna 2996 -1SC 58:a. Med logga i glaset och originalkrona samt service för 4 och nytt band. Jag förstår inte hur de kan sälja sina klockor. Är det på avbetalning?Det finns ingen korrekt prissättning hos det företaget. Fantasipriser. Enligt deras prissättning skulle jag få 50 för denna. Och det kommer inte hända.
Tydligen Putin-priser i hans affär.5600 för ett förgyllt spänne eller 2200 för en 60 tals ask ……..