• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marinemaster-tråden

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
IMG_3023.JPG

Spammar vidare..
 

Jeanis

Omega
Snapseed.jpg


Om det är såhär fint ute måste man gå en sväng innan man sätter sig framför skrivbortet. Särskilt när paketet med ett gäng Hadley Roma Cordura precis kommit fram.
Den ser riktigt bra ut på Hadley Roma Cordura. Är du nöjd? Jag växlar mellan Marine Nationale-band och Rios Just men man vill ju alltid testa nytt :) Något tips på butik för Hadley Roma?
 

seikodiverr

KS Explorers Club
Den ser riktigt bra ut på Hadley Roma Cordura. Är du nöjd? Jag växlar mellan Marine Nationale-band och Rios Just men man vill ju alltid testa nytt :) Något tips på butik för Hadley Roma?
Jag är otroligt nöjd! Har haft samma klocka och samma band nu två dagar på raken = extremt ovanligt :)
Köpte från Weston Watch Straps i GB på ebay. Billig frakt, ändå spårbart och snabbt.
 
Topp