Jag vet en... Kan skicka ett PM till honom.Var hittar jag den för 10-12?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet en... Kan skicka ett PM till honom.Var hittar jag den för 10-12?
Ja tack, gärna!Jag vet en... Kan skicka ett PM till honom.
Bra! Då är jag inte ensam haha
Spammar vidare..
Jag kör bara på original än så länge, men till veckan borde det ramla in ett Black Ops från Erika's originals. Det tror jag på.Vad har ni för straps? Övertyga mig om att inte byta bort den här skönheten
Vad har ni för straps? Övertyga mig om att inte byta bort den här skönheten
Jävligt snyggErika's MN Strap måste vara det bekvämaste bandet som finns. Som en onepiece i mjukaste plysch. Supercomfy!
Sbbn037. Den blåa tunanFrågan är, vilken klocka skulle kunna ersätta den...
Crafter blue gummit är grymt!Vad har ni för straps? Övertyga mig om att inte byta bort den här skönheten
Asså, om det springer omkring massa människor som vill sälja sina MM till det priset får de gärna skicka mig ett PMJag vet en... Kan skicka ett PM till honom.
Då har man en Marinemaster påväg!
Och jag har en på väg inOch min är på väg bort (dock till annan medlem)
Då har man en Marinemaster påväg!
Den ser riktigt bra ut på Hadley Roma Cordura. Är du nöjd? Jag växlar mellan Marine Nationale-band och Rios Just men man vill ju alltid testa nytt Något tips på butik för Hadley Roma?
Om det är såhär fint ute måste man gå en sväng innan man sätter sig framför skrivbortet. Särskilt när paketet med ett gäng Hadley Roma Cordura precis kommit fram.
Jag är otroligt nöjd! Har haft samma klocka och samma band nu två dagar på raken = extremt ovanligtDen ser riktigt bra ut på Hadley Roma Cordura. Är du nöjd? Jag växlar mellan Marine Nationale-band och Rios Just men man vill ju alltid testa nytt Något tips på butik för Hadley Roma?
Då ska jag testa ett sånt. Tack för tipset!Jag är otroligt nöjd! Har haft samma klocka och samma band nu två dagar på raken = extremt ovanligt
Köpte från Weston Watch Straps i GB på ebay. Billig frakt, ändå spårbart och snabbt.
Skön känsla! Önskar att mitt ständiga sug efter nytt kunde lugna ner sig. Bara att hojta till mig om du ska flippaJag tror jag är kär.
Ända sen jag fick denna så har jag inte varit sugen på något annat, och det är inte vanligt för mig!
Det är rätt skönt faktiskt! Det gör jag.Skön känsla! Önskar att mitt ständiga sug efter nytt kunde lugna ner sig. Bara att hojta till mig om du ska flippa
Det är ju bara en tidsfråga hahaDet är rätt skönt faktiskt! Det gör jag.