Moody
Guld
Så är det, började rycka i flippartarmen direkt du skrev.Det är ju bara en tidsfråga haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är det, började rycka i flippartarmen direkt du skrev.Det är ju bara en tidsfråga haha
Coolt strap! Wristshot?Numer i en mer passande färgsättning på MN bandet.
Coolt, vart hittar man de där?!Numer i en mer passande färgsättning på MN bandet.
Och bara måste hålla med mig själv, lika nöjd idag .....Back in business, den är ju så sjukt bra
http://www.erikasoriginals.com/Coolt, vart hittar man de där?!
Strapcode.comVart hittar jag bra prisvärda gummiband till min marinemaster?
Det tror jag, vill dock ha ett original eller i alla fall liknande!Strapcode.com
Deras utbud av crafter blue är väl prisvärda?
Vet att de finns en sida där man kan beställa specifikt till en viss modell, handlat därifrån men glömt va sidan hette. Fråga i seikotråden.Det tror jag, vill dock ha ett original eller i alla fall liknande!
Finns original på ebay:Det tror jag, vill dock ha ett original eller i alla fall liknande!
Jag har en, har testat den på men tyckte inte det lirade riktigt. Kan ha att göra med att jag gillar originallänken så mycket. Får testa igen framöver.Är det någon som kör strapcode oyster på sin marinemaster?
Har du bild?Jag har en, har testat den på men tyckte inte det lirade riktigt. Kan ha att göra med att jag gillar originallänken så mycket. Får testa igen framöver.
Testa igen snabbt.Ingen bild med den på tyvärr, men det finns på the interwebz.
Behöver nog testa igen innan jag säljer då jag gillar oyster på andra klockor.
Får väl ha en liten länkbytarkväll den här veckan då, går faktiskt också och funderar på hur den såg ut egentligen.Testa igen snabbt.
Skämt åtsido, vore gött om du ville sälja så slipper man beställa.
Hör av dig!
När du bytt så vill vi ha lite bilder här!Får väl ha en liten länkbytarkväll den här veckan då, går faktiskt också och funderar på hur den såg ut egentligen.
Bilder kommer. Gillandet får vi se hur det blir med.När du bytt så vill vi ha lite bilder här!
Hoppas du inte gillar det.
Är det den "nya" varianten de lanserade?Jag har en, har testat den på men tyckte inte det lirade riktigt. Kan ha att göra med att jag gillar originallänken så mycket. Får testa igen framöver.
Med nya ändlänkar ja.Är det den "nya" varianten de lanserade?
Tack, hade missat det inlägget! Fan, har velat fram och tillbaka angående den där länken aslänge, sjukt svårt att fatta beslut. Dina bilder kanske hjälper sen!Här är klocka och länk på bild hos tidigare ägare för den som inte orkar vänta på nya bilder: https://klocksnack.se/threads/marinemaster-tråden.59324/page-18#post-1914196
Börjar känna pressen nu...Tack, hade missat det inlägget! Fan, har velat fram och tillbaka angående den där länken aslänge, sjukt svårt att fatta beslut. Dina bilder kanske hjälper sen!
Haha många som väntar på ditt utlåtande!Börjar känna pressen nu...
Grattis!! Vad är egentligen skillnaden mellan 001 och 007?Nämen kan det vara en Sbdx017J som tittar fram