• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marinemaster-tråden

Linus81

Omega
Hade inget bättre för mig så jag gjorde lite illustrationer av den mest ikoniska av alla Seikos mästerverk. Jag ska nog fixa mig den som en poster och som t-shirt så fort min tryckare är tillbaka från semestern!
 

Bilagor

  • 862E2823-428E-4909-B4E8-E3A038DEC6E4.jpeg
    862E2823-428E-4909-B4E8-E3A038DEC6E4.jpeg
    59.8 KB · Visningar: 6
  • 247AF48E-EC38-46EE-A93E-AB5E2CEFE069.jpeg
    247AF48E-EC38-46EE-A93E-AB5E2CEFE069.jpeg
    113.9 KB · Visningar: 7
  • MM300-3.jpg
    MM300-3.jpg
    114.3 KB · Visningar: 6

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Hade inget bättre för mig så jag gjorde lite illustrationer av den mest ikoniska av alla Seikos mästerverk. Jag ska nog fixa mig den som en poster och som t-shirt så fort min tryckare är tillbaka från semestern!
Tar du beställningar så tar jag gärna en t-shirt i storlek L.

EDIT: grymt!!
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Kunde optura med 8L35? Jag förstod det som det bara var Seiko UK som gjorde det? Jag har haft min där i fyra veckor.
Min MM300 var på besök hos Optura samt i Amsterdam utan att de kunde hitta felet. Till slut fick den flyga till Japan och nu går klockan perfekt. Det var nog inte helt lätt att felsöka på min klocka tror jag? Men Optura fixar lätt en rundsmörjning.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Faaaan också! Skulle aldrig läst den här tråden. Måste få väck min bratte NU så en mm300 kommer in!!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hm.. Ok, den är väl minst dubbelt så dyr, men det kanske är mycket för pengarna i jämförelse med motsvarande..
Man kan ju alltid hävda vad som är prisvärt och inte men kollar man begpriserna så skiljer det inte mycket i pris. För skillnaden får man titan, springdrive med GMT och 600m WR (om man nu bryr sig om sådant).
 
Topp