Endast ett fåtal har fått chansen att äga en sådan bestTvärt om menar jag, svindyra!
PMa för mer info.
De brukar väl ligga på 20-25 beroende på skick. De dyker ju inte upp så ofta men de som sålts här på KS har ju varit ”billiga”.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Endast ett fåtal har fått chansen att äga en sådan bestTvärt om menar jag, svindyra!
PMa för mer info.
De brukar väl ligga på 20-25 beroende på skick. De dyker ju inte upp så ofta men de som sålts här på KS har ju varit ”billiga”.
Vet inte riktigt vad jag ställt till med men säger du så är det väl så.Vill tillägga att allt är S.Ls fel!
Vet inte riktigt vad jag ställt till med men säger du så är det väl så.
Haha, sicket minne!Tänker på TTT runt 2006 och du hade köpt en 001 som du langade upp bilder på. Det startade marine master-hysterin i Sverige.
Haha, sicket minne!
Men det ligger lite sanning i det, jag skrev nån halvambitiös recension minns jag. Hade nog 3-4st under lika många år.
Skaffa ett bra gummi så känns den lite mer hanterbar.Har fortfarande lite problem med tyngden på den här grymt snygga klockan. Provar med Nato; helt ok är första intrycket.
Sitter bäst på kokat originalgummi enligt mig.Har fortfarande lite problem med tyngden på den här grymt snygga klockan. Provar med Nato; helt ok är första intrycket.
Sitter bäst på kokat originalgummi enligt mig.
De är ju rätt stela de där banden (eller var förr åtminstone) så tvinga ner det i botten av en mugg så den får en skön böj och fyll på med kokande vatten. Låt stå ett tag och skölj av i kallt.Kokat...?
Ok, tack för tipset..De är ju rätt stela de där banden (eller var förr åtminstone) så tvinga ner det i botten av en mugg så den får en skön böj och fyll på med kokande vatten. Låt stå ett tag och skölj av i kallt.
Gärna etta Blir fin brevid sbdx012
Tycker den e riktigt snygg med blästrat och grövre canvasNågon som vet vad en MM300 head only väger ca?
Tycker den passar bra i blästrat med! Framförallt på band eller gummi
Finns två ex på Chrono24 varav en är tillgänglig inom EU. Kan såklart inte bedöma handlaren men kanske värt att kolla in! Annars så är det bara att hålla utkik på Watchrecon.