Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin lume det där
Väldigt snygg i blått!
Helt klart en fullträff. Det jobbiga är att både svart, grön & blå är riktigt bra. Nu blev det blå då jag redan testat dom två förstnämnda. Kunde inte vara nöjdare just nu, nyhetens behag så att säga.Väldigt snygg i blått!
Min svarta hälsar.Helt klart en fullträff. Det jobbiga är att både svart, grön & blå är riktigt bra. Nu blev det blå då jag redan testat dom två förstnämnda. Kunde inte vara nöjdare just nu, nyhetens behag så att säga.
En SLA033 hade gjort sig bra bredvid den där.Sitter och funderar på vad som ska inhandlas i klockväg 2020, men kommer fram till att det finns nog ingen modern Seiko som klår den här, kanske SLA017 men nja gör den verkligen det? GS kanske?
Sant men då är nog orginalet billigare och bättre?En SLA033 hade gjort sig bra bredvid den där.
Så tänkte jag också, originalet är alltid originalet. Mitt exemplar landar förhoppningsvis på måndagSant men då är nog orginalet billigare och bättre?
SantSå tänkte jag också, originalet är alltid originalet. Mitt exemplar landar förhoppningsvis på måndag
Med det sagt så skulle jag absolut inte ha något emot att även ha en SLA033. Med vintage kommer alltid lite försiktighet i brukandet.
Men det är en nära komplett klocka på alla sätt. Ska jag klaga på något så skulle det vara att den är lite topptung, men på gummi är det inte ett bekymmer. Och bild givetvis, blir roligare så! Och tack!Sant
Och grattis!
Håller med, på gummi är den perfekt!Men det är en nära komplett klocka på alla sätt. Ska jag klaga på något så skulle det vara att den är lite topptung, men på gummi är det inte ett bekymmer. Och bild givetvis, blir roligare så! Och tack!
Snyggt! Hur känns jubilee-armbandet jämfört med originallänken?
Snyggt! Hur känns jubilee-armbandet jämfört med originallänken?
Jag tycker att den funkar med det mesta. Har min på gummi för tillfället, men innan dess satt den på ett Nato, grymt anpassningsbar dinka! Vill jag ha lite blingfactor kör jag med länk, annars valfritt Nato/gummi.Länk eller gummi till MM300? Hur resonerar ni?
Länk eller gummi till MM300? Hur resonerar ni?
Jag tycker att den funkar med det mesta. Har min på gummi för tillfället, men innan dess satt den på ett Nato, grymt anpassningsbar dinka! Vill jag ha lite blingfactor kör jag med länk, annars valfritt Nato/gummi.
Den förra jag hade körde jag nästan bara på ett isofrane, jag gillade den kombon riktigt mycket .Tackar. Det svåra är att den är bra på båda. Den känns dock lite mer balanserad på gummi och känns inte riktigt lika hög även om det är en synvilla. Har jag länken på vill jag ha gummit och har jag gummit på så vill jag tillbaka till länken.