Njuter av min sla021 hela mars månad! #owgmarch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är riktigt bra!
SBDX014 idag
Så är det. Gäller att passa på nu.Den där är riktigt bra!
Är Marinemaster på väg bort från tavlorna på Tuna-modellerna också?
Fan vad bra den är! Jag behöver med en mm300
SBDX001.
En bild från i morse och en från nu ikväll. (Ja, jag ställde om visarna på den sista bilden för att det skulle se snyggare ut … Skjut mig.)
Det är absolut värt att testa men jag tror inte att det är en klocka för alla. Den är tjock till att börja med. "Wrist presence" kallar de det visst, ha ha! Själv älskar jag min men det kan vara bra att veta att det är en rätt speciell klump vi snackar om.Fan vad bra den är! Jag behöver med en mm300
Jag har inga problem med klumpar. Mina favoriter är mina Tuna och min 6105. Så jag överlever nog den Men förstår absolut vad du menar, många som inte gillar "rejäla" klockorDet är absolut värt att testa men jag tror inte att det är en klocka för alla. Den är tjock till att börja med. "Wrist presence" kallar de det visst, ha ha! Själv älskar jag min men det kan vara bra att veta att det är en rätt speciell klump vi snackar om.
Precis! För mig var det en viss tillvänjningsperiod men efter det så var det bara kärlek. Jag älskar att den är så kompromisslös eller hur jag nu ska uttrycka det. JAG måste anpassa mig till klockan! Ha ha!Jag har inga problem med klumpar. Mina favoriter är mina Tuna och min 6105. Så jag överlever nog den Men förstår absolut vad du menar, många som inte gillar "rejäla" klockor
På canvas
Kommer faktiskt inte ihåg det var flera år sedan, men tyvärr tillverkas de inte heller om jag fattat det rätt @Seikosthlm (som kanske börjar bli trött över att jag alltid taggar honom om de här banden)Vart har du köpt canvasarmbandet?
Hehe nejdå. Vi gjorde bara en batch o får ofta frågan. Kanske skulle göra en till @QuakerKommer faktiskt inte ihåg det var flera år sedan, men tyvärr tillverkas de inte heller om jag fattat det rätt @Seikosthlm (som kanske börjar bli trött över att jag alltid taggar honom om de här banden)
Kör pre-order här på KS?Hehe nejdå. Vi gjorde bara en batch o får ofta frågan. Kanske skulle göra en till @Quaker
Ska fundera på det iafKör pre-order här på KS?
Köpte ett strapcode jubilee och tycker att det gör sig väldigt bra till Marinemastern.