• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Marinemaster-tråden

Njuter av min sla021 hela mars månad! #owgmarch :happyhappy:
20200307_115538.jpg

Det är absolut värt att testa men jag tror inte att det är en klocka för alla. Den är tjock till att börja med. "Wrist presence" kallar de det visst, ha ha! Själv älskar jag min men det kan vara bra att veta att det är en rätt speciell klump vi snackar om.
Jag har inga problem med klumpar. Mina favoriter är mina Tuna och min 6105. Så jag överlever nog den :p Men förstår absolut vad du menar, många som inte gillar "rejäla" klockor :)

Jag har inga problem med klumpar. Mina favoriter är mina Tuna och min 6105. Så jag överlever nog den :p Men förstår absolut vad du menar, många som inte gillar "rejäla" klockor :)
Precis! För mig var det en viss tillvänjningsperiod men efter det så var det bara kärlek. Jag älskar att den är så kompromisslös eller hur jag nu ska uttrycka det. JAG måste anpassa mig till klockan! Ha ha!

Tillbaka
Topp