• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

@Rawa Har handlat nato, sailcloth och cordura canvas utan att sett att du var aktiv här. Mycket bra kvalitet på allt. Också mycket uppskattat att du säljer Bergeron-ändar i olika modeller.
Om man får önska något för framtiden så skulle det vara fler färger av sailclothbandet. Kör hårt!

@Rawa Har handlat nato, sailcloth och cordura canvas utan att sett att du var aktiv här. Mycket bra kvalitet på allt. Också mycket uppskattat att du säljer Bergeron-ändar i olika modeller.
Om man får önska något för framtiden så skulle det vara fler färger av sailclothbandet. Kör hårt!

Tjena @Geparden!
Du anar inte hur glad jag blir av att få höra sånt här :)
Stort tack för att du handlat hos oss och verkligen kul att du gillar prylarna.
Sailcloth i annan färg väntar vi på leverantörens ord. Har frågat om det vid varje order som vi lagt till dem vid påfyllning av lager.
Vilka färger ser du helst?

Tjena @Geparden!
Du anar inte hur glad jag blir av att få höra sånt här :)
Stort tack för att du handlat hos oss och verkligen kul att du gillar prylarna.
Sailcloth i annan färg väntar vi på leverantörens ord. Har frågat om det vid varje order som vi lagt till dem vid påfyllning av lager.
Vilka färger ser du helst?
Ros till dem som förtjänar det :).
Är tråkig och har lärt mig att svart, grått och ev. grönt är det enda som används, helst utan kontrastsöm.

Bra kombos med Sailcloth.
IMG_6368.jpg

Ros till dem som förtjänar det :).
Är tråkig och har lärt mig att svart, grått och ev. grönt är det enda som används, helst utan kontrastsöm.

@Rawa Håller helt med om att det vore bra med söm i samma färg som bandet. Tycker att det band som är nu är riktigt bra med den förhållandevis diskreta grå sömmen. Om man dessutom hade alternativen med svart, grå eller vit söm skulle det vara premium :)

Tillbaka
Topp