Då var det dags igen för lite grejer att hitta nya hem.
Som vanligt så är anlednig till att dessa saker ges ut att det är tråkigt med grejer som bara ligger och dammar.
Jag hoppas de gör någon av er där ute nytta eller ger er glädje. Många av grejerna har någon liten defekt som gör att vi inte kan sälja dem.
Men de är helt funktionsdugliga och i de flesta fall får man verkligen leta efter defekten för att ens hitta den.
Det ni behöver göra för att vara med och delta är att ge mig en prioordning av sakerna ni vill vinna. Sen dras alla vinnare och den som dras först får första tjing bland vinsterna. Denna gång drar vi minst 5 vinnare.
Exempel:
Jag vill vara med! Prio 1,5,4,7,9,3.
Skriv i tråden tack

Dras ditt namn så får du den vinst som är högs i din priolista som ingen annan fått innan dig.
Vinnarna dras nästa lördag 17e November.
Jag kommer be alla vinnare om adress via PM så skickas vinsterna ut. Allt är gratis för er självklart.
Alla namn kommer läggas i en skål och dras slumpvis. Ni får lita på att allt kommer att gå korrekt till =)
Beskrivning av allt på bilderna börjar på övre rad från vänster:
Vissa beskrivningar kanske blir lite fel ibland men sånt är livet
1. Bergeon Bandstiftsverktyg 6767F med två extraändar som båda är pinnedelen.
2. Ett gäng dåliga klockor som behöver batteribyten. Kan vara kul för den som vill pilla leka med urverk. Eller ge bort som en dålig present. Alla klockorna ingår vid vinst av dem.
3. Våra egna Natoband som vi kallar för Paris. Finns i 20mm/22mm. Vi har många såna så det är flera som kan vinna dessa. Samtliga har någon mindre defekt. Det kan vara någon minimal missfärgning eller liknande. Måste kolla noga för att se.
4. Svarta Natoband i syntetsläder. Dessa fick vi när en leverantör skickade helt fel grejer till oss. Vi fick tillbaka pengarna men de ville inte ha banden (de är rätt snygga till vissa klockor). Finns många så det är många som kan vinna.
5. Ett kit med perlonband i sådär kvalité. De var för dåliga för att vi skulle sälja dem. Storlekarna är 24/22/20mm. Alla kommer i ett kit vid vinst.
6. Natoband i svart och orange färg. 22mm
7. Mesh metallband från Tyskland, grym kvalité och inga som helst fel på det. Passar dock inte handleder under 17.5cm. Bredden är 20mm.
8. Tvådelat "Nato" svart och grönt. 20mm.
9. Timex Nato svart 20mm.
10. Två olika Timex Nato i lite festligare färger. 20mm.
11. Svart lädernato 20mm.
12. (hoppar över det svarta för det är samma som nr 4)
13. Sandfärgat lädernato 20mm.
14. Blått/vitt/rött nato 20mm
15. Nato Blått/rött
16. Svart perlon 18mm med bronzfärgade detaljer.
Lycka till!