Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg att du fått in Bergeon verktyg igen. Härligt att kunna köpa ett och slippa skräpet jag har idag!![]()
Stort tack för din order! Hoppas du blir nöjd med bandet.Då testar vi ”Sailcloth” beställning lagd..
Köpte ett Tropic band ifrån dig förra veckan och helvette va fint de va. Riktigt schysst kvalité, jag har även köpt ett av Watchgecko och de är helt OK, men detaljerna i bandet du säljer är så mycket bättre. Största skillnaden är den nästan sågtandade formen på kanterna av bandet, SÅ JÄVLA SNYGGT ASSÅDen gröna färgen va ju också underbar, typ en nedtonad khakigrön. Skulle bara önska att du kunde försöka fixa fram en svart version och att de även kom i 22mm för isf kommer jag köpa fler!
Stort grattis till 1år, vilken resa!Blir så grymt glad av detta! Jättekul att du gillar bandet! Vi letade så länge innan vi hittade ett sådant band som vi föll för. Svart färg kommer vi att fixa fram. Det tråkiga är dock att tillverkaren bara gör dem i 18mm och 20mm. Detta gjorde ju min dag!
Stort tack!
Vill också meddela att vi firar ett år idag och är er alla evigt tacksamma för all hjälp och alla beställningar under det gångna året.
Ange strapped1 i kassan för 20% rabatt idag om ni skulle vara sugna på att handla.
Mvh,
rawa
Stort tack! Din order är packad och skickas strax ivägInsåg igår att jag behöver köpa nytt bandstiftsverktyg då mitt gamla billiga inte längre är så bra. Så nu är det beställt
Jag får passa på att önska grattis på "födelsedagen"!
Passar också på att gratta på födelsedan, har nu testat mitt bergeon verktyg som jag köpte o det funkar kanon, bra kvalite.
Mums! Blev ju en fin matchning!Sailcloth på PAM722 riktigt skönt.
Grym leveranstid också.
![]()
![]()
Finns det möjligens en bild på en Speedmaster med Cousteubandet på? Det svarta med grå söm?
Då får du se det nästa vecka, beställde ett nuJag är osäker på om jag sett våra band på en speedmaster. Har sett på ett par seamasters som blev fint.
Då får du se det nästa vecka, beställde ett nu![]()
Se där ja, det blev ju precis så snyggt som jag trodde
Här får du bilder på Cousteaubandet på Speedmaster. Go kväll![]()
![]()
Här får du bilder på Cousteaubandet på Speedmaster. Go kväll![]()
![]()
Gjorde en beställning i onsdags som levererades dagen efter och jag är mycket nöjd. Rekommenderas och blir garanterat fler köp!
Tack för ordern! Hade gärna sett en bild på kombinationen när du fått bandetLagt beställning på ett grönt tropic till min Heuer 1000. Tror det blir bra.
Bild kommer när jag fått bandet. Tror det blir en bra kombo.Tack för ordern! Hade gärna sett en bild på kombinationen när du fått bandet
Din order är packad och skickas iväg idag.
Snygg! Jag tror du har rätt, det kommer nog slå fint det där.Det är alltså på den här den det gröna tropicgummit skall på. Sen har hustrun en brunaktig Victorinox som även den har 18mm bandhorn så det finns alternativ..
![]()
Så här blev det, riktigt skönt band och dessutom kanonsnyggt!!Tack för ordern! Grymt spännande![]()