• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

Petrik

Panerai
8BEB261A-F92F-4C4D-8553-A21EDF40F389.jpeg
Då har min beställning kommit,det blir uppesittarkväll redan ikväll!
 
Köpte ett Tropic band ifrån dig förra veckan och helvette va fint de va. Riktigt schysst kvalité, jag har även köpt ett av Watchgecko och de är helt OK, men detaljerna i bandet du säljer är så mycket bättre. Största skillnaden är den nästan sågtandade formen på kanterna av bandet, SÅ JÄVLA SNYGGT ASSÅ :heart: Den gröna färgen va ju också underbar, typ en nedtonad khakigrön. Skulle bara önska att du kunde försöka fixa fram en svart version och att de även kom i 22mm för isf kommer jag köpa fler!
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Köpte ett Tropic band ifrån dig förra veckan och helvette va fint de va. Riktigt schysst kvalité, jag har även köpt ett av Watchgecko och de är helt OK, men detaljerna i bandet du säljer är så mycket bättre. Största skillnaden är den nästan sågtandade formen på kanterna av bandet, SÅ JÄVLA SNYGGT ASSÅ :heart: Den gröna färgen va ju också underbar, typ en nedtonad khakigrön. Skulle bara önska att du kunde försöka fixa fram en svart version och att de även kom i 22mm för isf kommer jag köpa fler!

Blir så grymt glad av detta! Jättekul att du gillar bandet! Vi letade så länge innan vi hittade ett sådant band som vi föll för. Svart färg kommer vi att fixa fram. Det tråkiga är dock att tillverkaren bara gör dem i 18mm och 20mm. Detta gjorde ju min dag:heart:!
Stort tack!


Vill också meddela att vi firar ett år idag och är er alla evigt tacksamma för all hjälp och alla beställningar under det gångna året.
Ange strapped1 i kassan för 20% rabatt idag om ni skulle vara sugna på att handla.

Mvh,

rawa
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Blir så grymt glad av detta! Jättekul att du gillar bandet! Vi letade så länge innan vi hittade ett sådant band som vi föll för. Svart färg kommer vi att fixa fram. Det tråkiga är dock att tillverkaren bara gör dem i 18mm och 20mm. Detta gjorde ju min dag:heart:!
Stort tack!


Vill också meddela att vi firar ett år idag och är er alla evigt tacksamma för all hjälp och alla beställningar under det gångna året.
Ange strapped1 i kassan för 20% rabatt idag om ni skulle vara sugna på att handla.

Mvh,

rawa
Stort grattis till 1år, vilken resa! :D Fortsätt som ni gör så kommer det bli många fler " födelsedagar " .
 

erow

Patek
2-Faktor
Insåg igår att jag behöver köpa nytt bandstiftsverktyg då mitt gamla billiga inte längre är så bra. Så nu är det beställt :)
Jag får passa på att önska grattis på "födelsedagen"!
 

D.Trump

Cartier
Passar också på att gratta på födelsedan, har nu testat mitt bergeon verktyg som jag köpte o det funkar kanon, bra kvalite.
 

erow

Patek
2-Faktor
Gjorde en beställning i onsdags som levererades dagen efter och jag är mycket nöjd. Rekommenderas och blir garanterat fler köp!
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Det är alltså på den här den det gröna tropicgummit skall på. Sen har hustrun en brunaktig Victorinox som även den har 18mm bandhorn så det finns alternativ..
84597340-5BF3-4079-8129-36DE2F6B30B1.jpeg
 
Topp