Band som är lite längre än standardremmarna
Även band som är kortare än standardlängd önskas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Band som är lite längre än standardremmarna
Även jag säger +1 på sailcloth, ligger i tiden och där kan du slå dig in lättare och kanske hitta en större marginal även. Som en referens så skulle du redan från bara mig kanske skapa en 5 leads om du sålde högkvalitativ sailcloth.
Kul att du kör igång, alltid roligt när folk sparkar igång med klock relaterat.
Lycka till
M
Börjar se ett mönster vad gäller natoband iallafall =] tack för feedbacken!Vanliga nato är sååå vanliga (och IMHO fula) så jag tipsar om 2-delade nato. Inte lika lätta att hitta.
Och jag glömde, såg att du även sålde Bergeon 6767, stort tummen upp för att du har kvalitetsverktyg i sortimentetTack för tipsen och lyckönskningarna!![]()
Vad tycker ni gällande Quick release på bandstift? Såna som man kan byta utan verktyg. Bra eller skräp?
De som kommer med Meyhofers Easy-Click tycker jag är bra. Det vore toppen om man kunde köpa dem lösa till band som inte har featuren ursprungligen. Det kräver dock lite karvande i bandet, men det är ju trevligt pyssel.Vad tycker ni gällande Quick release på bandstift? Såna som man kan byta utan verktyg. Bra eller skräp?
Tänk nytt, har du ingen unik produkt konkurrerar du med tusentals andra. Why, How, What helt enkelt
Vilka material och utföranden finns inte band i idag? Vilka uppstickare på senare tid har lyckats och varför? (Everest, rubber B som exempel)
Ska jag köpa naton eller bergeon verktyg gör jag det ifrån andra mer etablerade och billigare återförsäljare.
Fimpa de töntiga färgnamnen fö.
De jag har testat har varit skräp, men börjar ju komma bland High-end tillverkare lite smått. Finns säkert bra grejer dvs.
De som kommer med Meyhofers Easy-Click tycker jag är bra. Det vore toppen om man kunde köpa dem lösa till band som inte har featuren ursprungligen. Det kräver dock lite karvande i bandet, men det är ju trevligt pyssel.
Finns en anledning till detNågot som verkligen saknas är snygga läderarmband som passar till Rolex sportar. Band med Curved ends och perfect fit för Rolex. Rubber B och Everest är ju typ de enda som gör detta och fokuserar typ bara på gummi (förutom några mindre fina standard läderband) Jag försöker just nu köpa ett snyggt läderband till min klocka, och har varit tvungen att vända mig till en snubbe i Frankrike som gör custommade på beställning.
Vänta du bara så ska du få se hur snyggt det kommer bli!Finns en anledning till det![]()
Något som verkligen saknas är snygga läderarmband som passar till Rolex sportar. Band med Curved ends och perfect fit för Rolex. Rubber B och Everest är ju typ de enda som gör detta och fokuserar typ bara på gummi (förutom några mindre fina standard läderband) Jag försöker just nu köpa ett snyggt läderband till min klocka, och har varit tvungen att vända mig till en snubbe i Frankrike som gör custommade på beställning.
Hej Rixard!Lade in en beställning på det blåa då jag var av behov av ett nato. Skall bli intressant att testatror färgen kommer passa fint till klockan jag tänkt mig!
Hade dock lite problem med kortbetalningen så fick bli faktura, kan vart min telefon som adblocka något den inte skulle dock... Ni har inte övervägt möjlighet att ta betalt via swish?
Problemet var i collectors insticksmodul för mobilt BankID vilket producerade ett meddelande om att förfrågan hade blockerats eller liknande. Tror som sagt att det kan varit min mobils fel.Hej Rixard!
Tack för din beställning, jag såg när den poppade in förut.
Vad hade du för problem med kortbetalningen? Kunde du mata in kortnummer osv eller var det en vit skärm bara när du valde det?
Butiken är beroende av vad Collectorbank väljer att implementera i sin checkout och i dagsläget finns inte Swish tyvärr. Om det kommer så kommer jag att slå på det omgående!
Stort tack för beställningen!
Detta ska kollas på! Tack!Lös problemet åt de med modern Datejust (116200 osv) som vill ha läder eller gummi. Curved end eller preppa band med böjda bandstift, eller nåt. Svårt (omöjligt?) att hitta i dag.
Tack för feedbacken, jag ska definitivt skriva ner detta med.Snygga bundband som överbryggar små vintageklockor till visuellt lite större och avspänt modernt.
Jag är i full rulle med att ragga bra såna band. samples är på ingång! Vad anser du vara ett rimligt pris för canvasband av hög kvalité? Tack för din feedback.Inte för att ta business från @Feskarn som levererar fantastiska band, men jag känner alltid att det är meckigt att få tag i bra canvasband till ett rimligt pris. Så det skulle jag gärna se mer av
Problemet var i collectors insticksmodul för mobilt BankID vilket producerade ett meddelande om att förfrågan hade blockerats eller liknande. Tror som sagt att det kan varit min mobils fel.
Vann ett av dina NATOn från klockrent. Kvaliteten är upplevt vad jag är ute efter, nu behöver jag bara lite roligare färgkombos som sagt. Fixar du den italienska tricoloren i 20mm och den franska i 22mm har du sålt 2 band direkt.