• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Jätteroligt! Jag gillar verkligen att ni ser till att bara hålla med bra kvalitet i butiken!

Mina val: 11, 9, 5, 3, 10.
Tack för de fina orden! Det är vår högsta prioritet. Duger det inte för oss så duger det inte för våra kunder.

Nackdelen med detta är ju att det tar lång tid att få in nya grejer i butiken. Men det som kommer in är sådant vi stolt står bakom.
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Tjena alla!
Då var det dags för lite giveaways igen.
Samma regler som innan gäller.
Bara skriv din prioslista av vad du skulle vilja ha.

T.ex. "1, 4, 5" så vet jag vilka saker du är intresserad av och förösker ge dig det som är så högt upp i din lista som möjligt. Beroende på avd andra har vunnit.

Jag kommer be frugan dra era namn från en skål och de 5 som dras vinner. Den första vinnaren får första tjing på avd det än är han/hon har valt.
Därför rekommenderar jag att ange flera av sakerna så att ni kan få något om ni vinner.
Sakerna som lottas ut är en blandning av skräp, testband eller något som har haft något litet kosmetiskt fel.
Skräpet i detta fall är klockorna till vänster :D

Beskrivning av vinsterna från vänster i bild:

1. Ett gäng klockor av sämsta tänkbara kvalité. Kan användas till att lära sig pilla kvartsklockor. Samtliga klockor är en vinst. Så det är hela bunten som ingår.
2. Nato i fuskläder 20mm brett. Vi har en stor mängd av dessa och ni kommer få fler än ett om ni vinner sådant.
3. Kasst blått Perlon i tyg 22mm tror jag.
4. Natoband 22mm svart och orange.
5. Kasst perlon 22mm mörkblått i tyg.
6. Nato 20mm i blått/vitt/rött i helt okej kvalité.
7. Nato Paris från vår butik 20mm. Våra egna Nato med något litet kosnmetiskt fel. Dessa har liiiite gulnad vid hålen. Syns bara om man stirrar sig blind. Vi har 6 styck inne.
8. Samma som ovan men 22mm. Vu har 6 styck inne.
9. Mesh från Tyskland Volmer. 22mm med justeringsmöjlighet på 2cm. Detta band är för stort för min handled på 16.5cm.
10. Hadley roma länk med solida länkar. 20mm och alla länkbitar medföljer. Denna länk är väldigt snygg men jag tyckte att den var lite för skramlig för att plats i butiken.
11. Hadley roma 22mm, grovt mesh med justerbar längd tack vare bitar som går att ta av och sätta dit. Vi gillade inte hur det såg ut men det verkar vara av fin kvalité. Om vi skulle ta in det så bad Hadley oss sälja det för runt tusenlappen. Jag tycker inte det svingar den prislappen. Så vi skippar ta in det i butik.

Vinnarna dras någon gång nästa vecka. Så skriv bara era priolistor så kommer ni ara med i dragningen. Minst 5 personer kommer att vinna. Allt är helt slumpvis och kostar er inte en krona. Ni behöver inte dela saker på instagram osv. Vi vill bara att dessa saker kommer till användning istället för att samla damm hos oss.


Ta hand om er så länge!
IMG_1749.jpg
Kul! Jag är gärna med.

9, 11
 

Mojbjörn

Cartier
Din vision kan bli svår att nå, finns så mycket på marknaden. Men du kanske erbjuder något extra som inte saluförs idag?
Sen måste jag citera mig själv från tidigare inlägg: tycker tyvärr att Nato är rätt fult och opraktiskt. En lång flärp som man inte vet vad man ska göra med och som somliga klipper av, bandet blir supertunnt och passar inte vanliga klockor vars boett har viss höjd, bandet höjer dessutom boetten över handleden, klockan brukar då hänga som en klump. För att inte prata om lukten på ett använt Nato-band.
Mitt förslag är att satsa på andra mer speciella armband.

Kunde inte beskrivit detta bättre själv!
 

Mojbjörn

Cartier
Jag spanade in din hemsida och måste säga att allt du har utom bergeonverktygen kan beställas på ebay aliexpress osv för halva priset om inte lägre.
Jag hoppas att du går runt på detta men jag personligen hade ej köpt något i från din sida. Bara feedback, no hard feelings. Rock on!
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Jag spanade in din hemsida och måste säga att allt du har utom bergeonverktygen kan beställas på ebay aliexpress osv för halva priset om inte lägre.
Jag hoppas att du går runt på detta men jag personligen hade ej köpt något i från din sida. Bara feedback, no hard feelings. Rock on!


Tack för din feedback. Uppskattas. Jag vill gärna få länkat till mig äkta sailcloth för halva priset. Gärna eulits perlon eller Borealis vulkaniserade gummi. Ja gärna så många av mina produkter som går att finna där helt enkelt. Är genuint intresserad, och uppskattar uppriktigt din feedback.

Tack även för lyckönskningar. Bolaget går faktiskt runt och växer konstant. Därför vi tar in nytt i butiken. Tack vare all feedback här inne så får vi ju veta vad klockintresseade vill ha. Och butiken driver i första hand för att det är kul och har med klockor att göra. Förväntar mig inte tjäna miljoner :)
 
Topp