• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

Marli

Cartier
Tack för snabb leverans och bandet blev precis som jag tänkt mig! //nöjd kund

FDB7C4C4-5612-4B6F-B793-37C2CCCEE3BD.jpeg
 

Bram Stoker

Breitling
Beställde mitt Bergeon 6767-f igår, kom idag! Fantastiskt, gör en bekväm person som mig glad :) Tack! Självklart säger jag också tack för ks-rabatten och fri frakt, mycket uppskattat.
 

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Hej! Menar du en ände till något av Bergeons verktyg? Eller ett specifikt verktyg du letar efter? Just för bergeon så är 0,8mm det minsta vi hittar hos leverantören.
Hej igen. Jag letar generellt. Behöver till länkarna till mina Omega Manhattans och 0.8 är för grovt (iallafall de 0.8or jag hittat)
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena gott folk! Nu har vi fyllt på med perlon, verktyg och nya canvasband från Eulit. De nya canvasbanden hittar ni här: https://strapped.se/produkt/eulit-canvas/

Jämfört med Hadley-Romas canvasband så är undersidan i mjukt läder istället för lorica och färgerna är lite mer åt det naturliga hållet.

Skulle säga att kvaliteten är jämförbar med Hadley-Romas band. Vi har hårdtestat dessa som med alla typer av band och vi gillar dem skarpt. Så vi bestämde oss för att ta in dem.

Trevlig söndag!

upload_2020-4-19_16-31-20.jpeg
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena alla!
Jag vet att några har frågat efter Eulits Panama Perlon. Vi har nu slängt in dem i butiken.
Ni hittar dem här: https://strapped.se/produkt/eulit-perlon-panama/

Jämfört med vår andra perlon så är dessa tunnare och har ett klassiskt perlonspänne.
Sen finns det en speciell färg som vi kallar "Robin", det bandet är blått med svart mönstring.
Det ser blått ut på lite avstånd men blir mycket mer intressant när man kommer närmare.

Panama finns i 18mm och 20mm bredd.

Ha en fin helg!

Front.jpg

Robin.jpg

Kaffe.jpg

3913B5CC-4BC2-4646-8DC5-C6B5D657AEAF.JPEG
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena gott folk!
Tänkte slänga ut en fråga här.
Vad tycker ni om att vi skulle ta in bra batterier i butiken?
Vilka sorter skulle ni vara mest intresserade av?
Jag kollar just nu med Renata i Schweiz men är osäker på om ni skulle vara intresserade?


Med vänlig hälsning,
Rawa
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Tjena gott folk!
Tänkte slänga ut en fråga här.
Vad tycker ni om att vi skulle ta in bra batterier i butiken?
Vilka sorter skulle ni vara mest intresserade av?
Jag kollar just nu med Renata i Schweiz men är osäker på om ni skulle vara intresserade?


Med vänlig hälsning,
Rawa
För egen del köper jag batterier på Classes typ. Billigt och bra. Vad kommer ni logga på i pris tror du?
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
För egen del köper jag batterier på Classes typ. Billigt och bra. Vad kommer ni logga på i pris tror du?
A jag misstänkte att så nog är fallet för de flesta.
Om vi tar in Renata eller Varta så skulle jag nog tro runt 25kr/st.
Och fri frakt som vanligt.

Tror samma batterier ligger på 30kr hos classe.
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
A jag misstänkte att så nog är fallet för de flesta.
Om vi tar in Renata eller Varta så skulle jag nog tro runt 25kr/st.
Och fri frakt som vanligt.

Tror samma batterier ligger på 30kr hos classe.
Då tror jag inte det är en dum idé från er. Hellre stötta den lilla spelaren liksom.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Tjena gott folk!
Tänkte slänga ut en fråga här.
Vad tycker ni om att vi skulle ta in bra batterier i butiken?
Vilka sorter skulle ni vara mest intresserade av?
Jag kollar just nu med Renata i Schweiz men är osäker på om ni skulle vara intresserade?


Med vänlig hälsning,
Rawa
Tycker det låter som en bra idé. Har klockor liggandes som jag skulle kunna tänka mig att handla till.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
A jag misstänkte att så nog är fallet för de flesta.
Om vi tar in Renata eller Varta så skulle jag nog tro runt 25kr/st.
Och fri frakt som vanligt.

Tror samma batterier ligger på 30kr hos classe.
Vore skitbra! Jag är lat så beställer gärna hem från batteriexperten i vanliga fall. Skulle mycket hellre handla av dig :)
 

Geparden

Audemars
Tjena gott folk!
Tänkte slänga ut en fråga här.
Vad tycker ni om att vi skulle ta in bra batterier i butiken?
Vilka sorter skulle ni vara mest intresserade av?
Jag kollar just nu med Renata i Schweiz men är osäker på om ni skulle vara intresserade?


Med vänlig hälsning,
Rawa
Låter som en god idé tycker jag.
 

Wilko

Cartier
Hej!

Jag är en rätt nybliven medlem på Klocksnack men varit en "lurker" länge.
Nu är det så att jag har bestämt mig för att sälja klockarmband och en del tillbehör på nätet.
Mitt utbud för tillfället är magert. Anledningen till det är att jag inte kan sälja något som jag själv inte kan tänka mig att bära.
Så det blir väldigt mycket "Gör om, gör rätt" i mina mail och samtal till leverantörer.
Jag designar banden själv och väljer material för samtliga delar av banden.

Till vardags jobbar jag som webbutvecklare.
På kvällarna tränar jag och instruerar kampsport (BJJ/MMA).
All tid däremellan går till shoppen.

Jag hade uppskattat feedback från er väldigt mycket kring utbudet och allt mellan himmel och jord egentligen.

https://strapped.se

1. Vad ska jag utöka mitt utbud med tycker ni?
2. Vad vill ni att jag undviker helt?
3. Förbättringar på shoppen.

Mina Natoband i nylon blev nyligen recenserade av Klockrent.org.
Jag känner att jag åtminstone gjort en del saker rätt.

Jag sitter ständigt och försöker slipa på nya idéer för att kunna erbjuda något som klockälskare skulle uppskatta.
Målet är att skapa banden för hand själv inom en snar framtid.

Självfallet får alla på klocksnack en rabatt om ni skulle ge mig den äran någon gång i framtiden.
Ange då klocksnack15 för 15% rabatt.
Alltid fraktfritt så klart.

Tack på förhand!

Mvh,
Rawa

Otroligt kul med entreprenörskap! Ska genast gå in i butiken för att se om jag kan stödköpa något. Konkurrensen är hård, men framtiden ljus för den som siktar högt. Kör hårt!

Nr. 1 är omsorg om kunden, nr 2 är marknadsföring & försäljning, nr 3 är välfungerande processer (logistik, order, returer, inköp), nr 4 produktegenskaper och sist kommer priset.

Lycka till med satsningen!
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Otroligt kul med entreprenörskap! Ska genast gå in i butiken för att se om jag kan stödköpa något. Konkurrensen är hård, men framtiden ljus för den som siktar högt. Kör hårt!

Nr. 1 är omsorg om kunden, nr 2 är marknadsföring & försäljning, nr 3 är välfungerande processer (logistik, order, returer, inköp), nr 4 produktegenskaper och sist kommer priset.

Lycka till med satsningen!
Stort tack för peppen och tipsen!
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Halloj. Har du kvar omärkta spännen till dina sailcloth-band?

Tja!
De kommer enbart med sina band och vi skickar alltid med originalet utöver det med vår logga så det blir inga över.
Men, jag ska kolla sen om jag kan finna ett någonstans ändå.
Vilken bredd är du ute efter? Spännet är 2mm mindre i bredd än bandet är vid boetten.

:)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tja!
De kommer enbart med sina band och vi skickar alltid med originalet utöver det med vår logga så det blir inga över.
Men, jag ska kolla sen om jag kan finna ett någonstans ändå.
Vilken bredd är du ute efter? Spännet är 2mm mindre i bredd än bandet är vid boetten.

:)

Det är jag som har missförstått :) Trodde att ni skickade med omärkt spänne endast så länge lagret räcker. Då kommer en beställning på ett sailcloth.
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Det där Robin-färgade Perlobandet är jag sugen på, men det finns inte som alternativ i butiken – är det slut? Kommer det in i en överskådlig framtid?
 
Topp