• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MN-strap tråden

BorisTheSpider

Cartier
2-Faktor
Mysigaste bandet i lådan för tillfället :happyhappy:
F21C672F-AA40-4070-9922-85429538FA3C.jpeg
 

BorisTheSpider

Cartier
2-Faktor
Passar dock inte alls. Varken storleksmässigt eller modellmässigt (enligt mig då). Det lyfter helt enkelt inte klockan.
Nej, storleken är ju vad den är, man får pressa lite :)
Funktionen och historiken är ju det roliga/fräna i ett MN strap. En brun tygbit med lite färgkladd på lyfter nog ingen klocka men den håller reservskärmen på plats mycket bra.
 

Elias.A

Cartier
B9F2A2EE-7A87-495C-8609-AFD834689441.jpeg

Tycker mitt MN-band passade riktigt bra till min förra aquaracer, tror jag ska testa bandet tillsammans med min skx snart
 
  • Like
Reactions: HSK

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Är det någon här som vet hur lång ledtid Erica’s har? Beställde för en vecka sedan utan någon direkt action? Har förstått att det skall ha varit lite förseningar pga COVID.
 

Långse

Omega
Just fått in några från CNS, mina första MN. Intressant att höra om olika varianter i den här tråden. Verkar som man måste testa Ericas och NDC. Är inte helt nöjd med känslan, men har ju inget att jämföra med :)
IMG_3856.jpg
 

PNM

Panerai
Kan ju inte finnas någon bättre kombo än en blå vintage Tudor och grön/gul MN, alternativt en gul Doxa.
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Funderar på att skaffa en MN till denna, funderar på ett grått med vit linje, eller bör jag ta röd linje?

3A8B1A52-4E16-4A88-B40A-6CC9B278BBE8.jpeg

Vad tycker ni?
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Funderar på att komplettera med en till Erika’s. Någon som har ngt bra tips vad man kan lägga till för text på bandet eller bild på spännet? Helt slut på fantasi.
Detta borde f ö vara obligatorisk läsning för alla på denna tråden ;)
3F70A8AE-827B-4A9F-997E-FB7975CCACCE.jpeg
 

sirengatto

Panerai
2-Faktor
Håller med, har ett själv. Tänkte beställa ett till med siffror men det är ju svindyrt. 1000:- kostar dom nu om man vill ha "custom". Tror jag betalade 500:- när det begav sig.
Tycker fortfarande att de är värda sitt pris (i jämförelse till annat), men det börjar definitivt närma sig smärtgränsen.
 
Topp