Men nu har vi garderat ossDet var så jag tolkade det, men jag kan ha helt fel!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men nu har vi garderat ossDet var så jag tolkade det, men jag kan ha helt fel!![]()
Vad är det där för vostok, djädransTog hem ett Erica MN-strap, det är ju verkligen bekvämt som satan. Och snyggt!
Egentligen avsedd för Yema Superman Bronze, men den dyker ju upp först i höst.
![]()
![]()
En reissue av Vostok NVCH-30.Vad är det där för vostok, djädrans
cool klocka!
Det är super bekvämt, känns knappt att det sitter på. Elastiskt, mjukt och följsamtKänns den bra på armen eller som plastpåse?Det ser jätte snygg ut på Seikon.
Jag beställer ett par dåDet är super bekvämt, känns knappt att det sitter på. Elastiskt, mjukt och följsamtpriset är ju rätt oslagbart med
![]()
Gör såJag beställer ett par då![]()
Jag har inget utav dessa, kör däremot MN-band från Tidochting.se och är riktigt nöjd, kolla med @Hans Beck som driver butiken! Gillar även att det skickas inrikes då man saknar tålamod att vänta på grejernaProvade en Mn strap utav den "gamla modellen" och gillade att armbandet var lite flexibelt. Är nu sugen på ett svart med rött streck eller något grått till min Seiko padie min fråga, var inne på att köpa ett från Erikas men börja titta på watchgecko´s version som någon skrev man får ju två nästan tre för samma pris. Kommer man bli besviken på dessa ni som teststat båda modellerna har ju inte erikas att jämföra med.
Snyggt!
Erika's har väl i 19mm? 21mm är jag säker på att de har för det har jag själv beställt. Grym kvalité dessutom!Tips på vart man kan få tag på mn strap i 19mm o 21mm, helst enfärgat. Tycker de sitter bättre kring boett med en storlek ned, från annars 20 respektive 22mm... Tacksam för tips! Köper gärna begagnat även om någon har..
De har en i 21 mm, sen endast en vad jag kunde se i 19mm men då är den inte enfärgad, mailade dem om samma fråga, de kanske har lite skralt i lager just nu.. Tack för tipset ändåErika's har väl i 19mm? 21mm är jag säker på att de har för det har jag själv beställt. Grym kvalité dessutom!![]()
Färre modeller med 19 & 21 mm size och 30% dyrare. Tråkig utveckling :/
Oj, det såg jag inte. Ordentlig prishöjning...Färre modeller med 19 & 21 mm size och 30% dyrare. Tråkig utveckling :/
Ja eller hur, nu blir det ännu svårare att argumentera för ett MN när det börjar komma konkurrenskraftiga alternativ. Framförallt för mig när det nu inte går att få tag på 21mm bredd på banden.Oj, det såg jag inte. Ordentlig prishöjning...![]()
Ja, det håller jag med om. Har dock aldrig testat något annat band som håller samma kvalitet som Erika's så det är ju inte helt oförtjänt att priset är högre än de flesta andra.Ja eller hur, nu blir det ännu svårare att argumentera för ett MN när det börjar komma konkurrenskraftiga alternativ. Framförallt för mig när det nu inte går att få tag på 21mm bredd på banden.