Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag citerar mig själv eftersom jag nu läst flera poster tillbaka och den tävlingen tydligen ej gått av stapeln ännuJa jo, jag fattade så mycket. Det var ju så du blev den som skulle skicka ut de 7.
Men vad skulle man så göra för att vinna en av de 7 ?
19950kr för Skyracer, B60 vet jag faktiskt inte än, hittar den inte på Breitlings hemsida.@yonsson , fick ni några svenska listpriser från Breitling på B60 samt avenger (breitlight) 45mm?![]()
Tror att alla utom möjligen @Clark Kent s arbetsgivare är väldigt glada och tacksamma för er rapportering! Folkbildning och underhållning i en halv vecka, starkt!
Försökte också leta där... Får väl vänta och se helt enkelt!19950kr för Skyracer, B60 vet jag faktiskt inte än, hittar den inte på Breitlings hemsida.
Lite avigt men fränt med kronan vid klockan 12, påminner om KS klockan v 1.0Pillade med några bilder på flyget.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fin klocka och band men söker namnet på en person.50-tals Seiko på blått Hirsch Highland!
![]()
Svar: Klockmaster Fältöversten!
Tjena Molle klockan högst upp har du nåt mått på den?Jag gillar SRPB051! Den och SRPB053 (blå) är inte långt från SLA017.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaha! Kopplade inte att Yord var svensk, om det var honom det syftades på.Fin klocka och band men söker namnet på en person.
Vi har en vinnare av ett av banden. 1 till har chansen (@Psykel postade så ett går dit) och eftersom namnet nu är kännt så räcker det med WS.I brist på kvinnliga svar säger jag att Hirsch-legendaren heter Yord, och visar min Seamaster med ett Hirsch Forest. Tack för trevlig rapporteringen!
![]()
Typiskt att man skall vara helt off och komma insläntandes flera timmar för sent..En Hirsch TÄVLING innan lyft.
Posta klocka med H band.
Vad heter den svenske legendaren på Hirsch (tips, se tidigare i tråden).
På spel, fräcka 1cm band från Hirsch. Kortas lätt till lämplig storlek.
Vill helst att någon av forumets kvinnor vinner. 3st.
![]()
Det är inte ofta...men ibland är det skönt att vara sin egen chef![]()
Nice! Du får välja det band som är kvarTypiskt att man skall vara helt off och komma insläntandes flera timmar för sent..
Jag ger det ett försök iaf..
Yord a.k.a klockmasters Fältöversten?
![]()
PMa adresenSchysst, tar den röda!
Kul!Nice! Du får välja det band som är kvar.
PM:a din adress.
Brasklapp: banden är i mitt bagage...
Schysst, tar den röda!
Då tar jag det gröna!Nice! Du får välja det band som är kvar.
PM:a din adress.
Brasklapp: banden är i mitt bagage...
Riktigt läcker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hittade dessa i min kamera. Nya keramiska GS-kronografer med keramisk mittdel på länken.
SBGC219 - blå.
SBGC223 - svart.