Det är mycket jag inte fattar med K&STyp. Fattar inte att den låg nån vecka på k&s. Kanske lite innan aerospace-hypen iof. Den borde säljas på nån minut idag för samma pris. Tack. Den är trevlig slit-å-släng-batter-beater.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är mycket jag inte fattar med K&STyp. Fattar inte att den låg nån vecka på k&s. Kanske lite innan aerospace-hypen iof. Den borde säljas på nån minut idag för samma pris. Tack. Den är trevlig slit-å-släng-batter-beater.![]()
Du delar inte din resekompis skepsis mot storleken? Och hur sammanfattar du GS släpp i sin helhet? Kalasbra jobb - nu har ni gjort er förtjänta av lite semesterFavoriten
![]()
Tack och tack detsamma för engagemanget!
De där fick vi tyvärr inte klämma på.Casio släpper G-Steelmodeller i lite mindre storlek: GST-W300 & GST-W310.
"Mindre storlek" betyder dock fortfarande massiva: 55.9 × 49.3 × 15.3 mm.
Ska bli intressant att läsa vad ni tycker om dessa, @yonsson har ju ägt en G-Steel så vi kanske får veta hur de nya upplevs i jämförelse?
Inte alls. Tycker den satt fint. Inte alls som 1000m besten SBEX003. Har fler bilder som kommer vad det lider i GS tråden.Du delar inte din resekompis skepsis mot storleken? Och hur sammanfattar du GS släpp i sin helhet? Kalasbra jobb - nu har ni gjort er förtjänta av lite semester.
Går bra. Stänger ikväll 24:00.
Gruppköpet. Se tidigare i tråden. Kanske någon flink kan lägga en länk här och i Seikotråden till exakt det inlägg @yonsson gjorde? Giveaway utlovas.What? Vad är detta?
Gruppköpet. Se tidigare i tråden. Kanske någon flink kan lägga en länk här och i Seikotråden till exakt det inlägg @yonsson gjorde? Giveaway utlovas.
Kan ju vara en del som missat. Sitter på flyget i Frankfurt och de vill att jag skall koncentrera mig på annat nu.
Vann jag någonting?Breitlight
![]()
?
Gruppköpet. Se tidigare i tråden. Kanske någon flink kan lägga en länk här och i Seikotråden till exakt det inlägg @yonsson gjorde? Giveaway utlovas.
Kan ju vara en del som missat. Sitter på flyget i Frankfurt och de vill att jag skall koncentrera mig på annat nu.
Stort tack.Meddelat i Seiko-tråden. Hoppas också på en längre sammanfattning så småningom från både dig och @yonsson med favoriter, intryck och kanske även eventuella besvikelser. Men ta en lång och välförtjänt vila först![]()
Tack alla som följt oss. Det har varit riktigt kul särskilt med gensvaret från er här i tråden. Uppskattas.
Jag vill redan förvarna för att det kommer ta ett tag att reda ut tävlingar etc. Blir tidigast nästa vecka då jag har en enorm backlog på jobbet nu...![]()
Vi återkommer om det där när vi vet mer om leveransdatum. Planen är en gemensam releaseträff i juli för de som köpt SLA017 och Samuraierna.Många tack för mycket intressant rapportering o kul tävlingar! Storartat jobb!
Ser fram att få hämta ut gruppköpsklockan i sommar hos Svante!
Strålande! Nu ser jag fram emot det än merVi återkommer om det där när vi vet mer om leveransdatum. Planen är en gemensam releaseträff i juli för de som köpt SLA017 och Samuraierna.
Vi återkommer om det där när vi vet mer om leveransdatum. Planen är en gemensam releaseträff i juli för de som köpt SLA017 och Samuraierna.