• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Molle & Yonsson Baselworld 2017

En Hirsch TÄVLING innan lyft.
Posta klocka med H band.
Vad heter den svenske legendaren på Hirsch (tips, se tidigare i tråden).

På spel, fräcka 1cm band från Hirsch. Kortas lätt till lämplig storlek.
Vill helst att någon av forumets kvinnor vinner. 3st.
20170326_100158.jpg
50-tals Seiko på blått Hirsch Highland!
IMG_4821.JPG

Svar: Klockmaster Fältöversten!

Japp :) Det var en tävling som innebar att man fick ett Sinn-case om man tog på sig att vara tävlingsledare för utlottning av 10st G-Shockhandskar och föga överraskande när det var Sinn inblandat så högg Kobra Kent till som en blixt :D
Aha, sorry missade nog den biten med x-tra tävling, trodde det vara samma upplägg som mössorna... :)

Va ? Jag missade vad man skulle göra i g-shocks tävlingen, vad var det ? :grumpy:

Det finns 8 par Casio-handskar tillgängliga.
Om någon frivillig tar på sig att hålla i tävling samt utskick av 7 av dem (en behålls ju förstås av den som åtar sig jobbet) så får den personen säga CASIO JA! och lägga med en bild på en Casio. Jag skickar då alla 8 par till denne.
Som extra belöning fås även ett Sinn nyckelband samt reseetui (se ovan).
Var det oklart? Deal with it! :D
20170325_130807.jpg

CASIO JA! Postat med kärlek från Clark Kent A.K.A. Kobran :hilarious::hilarious:

IMG_20170325_131754.jpg

Ja jo, jag fattade så mycket. Det var ju så du blev den som skulle skicka ut de 7.
Men vad skulle man så göra för att vinna en av de 7 ?

Tillbaka
Topp