demondave
Silver
Vi återkommer om det där när vi vet mer om leveransdatum. Planen är en gemensam releaseträff i juli för de som köpt SLA017 och Samuraierna.
Gruppköps det SLA017 också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi återkommer om det där när vi vet mer om leveransdatum. Planen är en gemensam releaseträff i juli för de som köpt SLA017 och Samuraierna.
Jepp, men det tåget har tyvärr gått. Fulltecknat flera månader innan Baselworld.Gruppköps det SLA017 också?![]()
Jepp, men det tåget har tyvärr gått. Fulltecknat flera månader innan Baselworld.![]()
Nästa år kanske det är grönsaker som gällerKalaskul läsning hela vägen, men är jag bortrest nästa år vid den här tiden ska jag ta med alla klockor och frukter jag har.
50-tals Seiko på blått Hirsch Highland!En Hirsch TÄVLING innan lyft.
Posta klocka med H band.
Vad heter den svenske legendaren på Hirsch (tips, se tidigare i tråden).
På spel, fräcka 1cm band från Hirsch. Kortas lätt till lämplig storlek.
Vill helst att någon av forumets kvinnor vinner. 3st.
![]()
Grym rapportering, surt att missa G-Shockstävlingen pga tekniskt strul
Kan inte bli juli fort nog nu!
??Jag lovar att ge gott om heads-up i G-Shocktråden innan det blir tävling om handskarna i alla fall
EDIT: Jag kan avslöja redan nu att det blir tävling med Japan-tema
??
Blir det en tävling till på handskarna?![]()
Aha, sorry missade nog den biten med x-tra tävling, trodde det vara samma upplägg som mössorna...JappDet var en tävling som innebar att man fick ett Sinn-case om man tog på sig att vara tävlingsledare för utlottning av 10st G-Shockhandskar och föga överraskande när det var Sinn inblandat så högg Kobra Kent till som en blixt
![]()
8JappDet var en tävling som innebar att man fick ett Sinn-case om man tog på sig att vara tävlingsledare för utlottning av 10st G-Shockhandskar och föga överraskande när det var Sinn inblandat så högg Kobra Kent till som en blixt
![]()
Va ? Jag missade vad man skulle göra i g-shocks tävlingen, vad var det ?Hade glömt det exakta antalet, men tänkte att jag skarvar uppåt så att ingen tror att jag tänker behålla ett gäng själv![]()
Va ? Jag missade vad man skulle göra i g-shocks tävlingen, vad var det ?![]()
Det finns 8 par Casio-handskar tillgängliga.
Om någon frivillig tar på sig att hålla i tävling samt utskick av 7 av dem (en behålls ju förstås av den som åtar sig jobbet) så får den personen säga CASIO JA! och lägga med en bild på en Casio. Jag skickar då alla 8 par till denne.
Som extra belöning fås även ett Sinn nyckelband samt reseetui (se ovan).
Var det oklart? Deal with it!
![]()
CASIO JA! Postat med kärlek från Clark Kent A.K.A. Kobran
![]()