Du börjar hårdtesta direkt!Lillgumman vaktar paketet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du börjar hårdtesta direkt!Lillgumman vaktar paketet
Då är den i säkra händer Hoppas att den klarade transporten bra och att jag plockade ihop paketet ordentligt klipp upp den platta kortändan så slipper du sätta saxen i kartongen.Lillgumman vaktar paketet
Du börjar hårdtesta direkt!
Då är den i säkra händer Hoppas att den klarade transporten bra och att jag plockade ihop paketet ordentligt klipp upp den platta kortändan så slipper du sätta saxen i kartongen.
Haha, det är ju också ett sätt att packa upp det på.Fick avsluta bevakningsuppdraget, hon började äta på paketet
Tack för tipset! Skulle vara tråkigt om paketeringen förstördes redan av nummer två
Tjusigt Är det paketöppnarkniven eller är det broccolikniven som fick extraknäcka?Sådär ja, fick bli en snabb paketöppning medans broccolin kokade
Första intrycket är gediget paketerat av @FreakyLeo och pluspoäng till att plasten fanns kvar på glaset
Det andra intrycket är att det var väldigt trevligt att få med flera band samt att jag upplevde klockan som betydligt snyggare IRL. Känns dock lite konstigt utan sekundvisare, men det är möjligtvis en vannesak.
Tjusigt Är det paketöppnarkniven eller är det broccolikniven som fick extraknäcka?
Hämtade ut Oceantimern innan, tack till @MortenH och postnord för snabb leverans.
Lite snabba intryck:
- Wow, älskar tavlan, visarna och glaset, ett extra plus är avsaknaden av sekundvisare
- Perfekt storlek
- Fin förpackning, innehåll samt instruktioner, enkelt men samtidigt förtroendeingivande
Återkommer i dagarna med mer utförliga tankar och bilder (dock i sämre klass än övriga - @FreakyLeo håller för hög nivå).
Sådär ja, fick bli en snabb paketöppning medans broccolin kokade
Första intrycket är gediget paketerat av @FreakyLeo och pluspoäng till att plasten fanns kvar på glaset
Det andra intrycket är att det var väldigt trevligt att få med flera band samt att jag upplevde klockan som betydligt snyggare IRL. Känns dock lite konstigt utan sekundvisare, men det är möjligtvis en vannesak.
Kul att höra! Längtar till möjligheten att få prova dem! Är likt @Lord_tito88 lite orolig dör avsaknad av sekundvisare. Tror jag har det på all mina klockor (utom Dan Henryn som ska komma imorgon *whoop whoop*).Hämtade ut Oceantimern innan, tack till @MortenH och postnord för snabb leverans.
Lite snabba intryck:
- Wow, älskar tavlan, visarna och glaset, ett extra plus är avsaknaden av sekundvisare
- Perfekt storlek
- Fin förpackning, innehåll samt instruktioner, enkelt men samtidigt förtroendeingivande
Återkommer i dagarna med mer utförliga tankar och bilder (dock i sämre klass än övriga - @FreakyLeo håller för hög nivå).
Kul att höra! Längtar till möjligheten att få prova dem! Är likt @Lord_tito88 lite orolig dör avsaknad av sekundvisare. Tror jag har det på all mina klockor (utom Dan Henryn som ska komma imorgon *whoop whoop*).
Kul! Jag har själv problem med det, alltid jagat sekund och kollar både att den går på sekunden rätt och att sekundvisaren synkar med minutvisaren. Min Dan Henry är min första klocka utan sekundvisare, får se om det går. Har alltid tänkt att jag vill ha det, men SÅ viktigt är det ju sällan att kunna säga tiden exakt på sekunden.Morgonpromenaden är avklarad och idag får skjutegravsjägaren får smaka på ett bondnato.
Får säga att jag har vant mig vid att ha en klocka utan sekundvisare. Botade friskt min tidshållnings OCD
Kul! Jag har själv problem med det, alltid jagat sekund och kollar både att den går på sekunden rätt och att sekundvisaren synkar med minutvisaren. Min Dan Henry är min första klocka utan sekundvisare, får se om det går. Har alltid tänkt att jag vill ha det, men SÅ viktigt är det ju sällan att kunna säga tiden exakt på sekunden.
OT: Men tänker osökt på en kollega som gjorde de-kat på bilen för att få 7-9 extra hästar eller vad det var. Liksom, är det värt att ta bort den del som gör bilen lite mindre miljöfarlig bara för att få några hästar som du inte kommer märka mer än inbillat? Blev lite ledsen, men så är det ju. Ja, kat:en sattes självklart tillbaka inför varje besiktning, sen åkte den av igen ...Antar att man blir teknikkåt helt enkelt. Ungefär om man håller på och överklocka datordelar. Dom där extra FPS märks knappast men det är kul att få.
Ner med dig och testa vad klockan går för! Filma!Råkade visst hitta en skjutegrav !
Ner med dig och testa vad klockan går för! Filma!
Äh, typiskt!Såg ut som att den redan var övertagen av motståndarsidan och så glömde jag eldkastaren hemma
Den gör sig riktigt bra på länk.Skjutegravsjägaren får följa med när Mudmastern ska skickas iväg till en annan handled
Den gör sig riktigt bra på länk.
En quartz utan sekundvisare måste vara det optimala. Eller hur upplevs den, saknar man sekunderna?