Magiskt härdat skick på din, och många pluspoäng för bilden! Ser riktigt bra ut på din handled och ja testa gärna någon länk och posta här, jag känner att jag spammat mina mini-MRPs för mycket så tror inte gänget i tråden klagar på lite mer 42mm posts

Jag kan typ inget om Magnum PI förutom vad jag sett på sena tv-repriser ibland, men diggar verkligen denna serie klockor. Jag ser fram emot att klämma på en 42mm bara för skojs skull någon dag; har klämt på andra i samma boett men de här magiska minutvisarna och ”militär-esque” tavla+akryl inlägg i bezeln är magiska i sin helhet och jag är väldigt glad att de behåll alla dessa bastanta attribut i den mindre storleken också, MRP/Chronosport kompromissade inte

kan bara tänka mig hur ”kul” din 42mm är, mycket klocka i mycket yta men ändå inte för mycket liksom!
Edit: är det originallänken från JB Champion du har?! Isf visa, den verkar vara sväldigt sällsynt i herrstorlek och wowww, kan tänka mig kvaliteten. Har två Jubilees i den serien av JB fast i damstorlek på två av mina mini-MRPs och de är hands down de bästa länkarna jag någonsin använt personligen!