Carbon_steel
Basic
Lite som att starta ett gammalt diesellok i kyla. Kräver tålamod. Sen går det fint”Den stannar ibland/ svår att få igång ….
Utöver det fungerar den som sagt fint”
![]()

Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite som att starta ett gammalt diesellok i kyla. Kräver tålamod. Sen går det fint”Den stannar ibland/ svår att få igång ….
Utöver det fungerar den som sagt fint”
![]()
Groovy quartztext på Olman!Två som fått rotation på sistone![]()
![]()
Sant! Inte tänkt på innan att linjen under fortsätter från "Q". Hela tavlan är orimligt fin faktisktGroovy quartztext på Olman!
Det visste inte jag heller?Fina, visste inte att scubapron var en MRP.SA
Testat djupmätaren?En goding som fått mycket tid på handleden senaste året.
![]()
Saknar den där! Vissa klockor undrar man varför man såldeEn goding som fått mycket tid på handleden senaste året.
![]()
Nix! Ska testas i Medelhavet i juni.Testat djupmätaren?
Den är riktigt schysst! Fixade fram en passande länk och varvar den med lite nato och läder. Bara tropic som saknas.Saknar den där! Vissa klockor undrar man varför man sålde![]()
Minuset är att jag inte hittar någon information om den allsSaknar den där! Vissa klockor undrar man varför man sålde![]()
Jag hade nog tryckt den innan bad om jag var du.Nix! Ska testas i Medelhavet i juni.
Kul köp!Fick hem denna idag, hoppas den funkar med nytt batteri
Var över förväntan i skick!