• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MRP SA-tråden!

Lite intressant hur den parningen skedde, men märkliga saker kan ju hända. Såg en till iaf:

1730732632094.png

Haha ja. Inte så märkligt kanske när det gäller dykföretag o off the shelf men helt klart spännande.
Samma klocka. Gubben som försökte få mer info efter att någon sagt att det var en Tag Heuer.

Olika boetter? Glas och vridring skiljer väl iaf? Har även lite svårt att ser hur det är samma visare?
Bra catch. Ser nu att det inte är samma. Förutsatte att det var samma klocka när jag såg bilden men kan ju också ha varit så att gubben såg det inlägget och drog slutsatsen att det var en Tag han hade.

Sådär, nu är jag nog hemma i denna boetten. Olman får pensioneras och ersättas av exotisk Elvia. Redan känd på forumet sedan tidigare. Älskar plastvridringsinlägg med djup i. Här med matchande blank tavla. Vilken är er favorit i denna boett?
IMG_2168.jpeg

IMG_2161.jpeg

Tur det finns många hål…
IMG_2171.jpeg
Grym! Tror den där modellen var issued till Marine Nationale. Ska kolla i MN boken när jag kommer hem från tjänsteresa.

Tillbaka
Topp