• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MTB-tråden

Och jag som tyckte klockor var en dyr hobby...
:D

Ping @DW6900MS blev ett par Bliz brillor, tack för tipset!
0BDABFA8-71EF-449D-9412-1916FB789919.jpeg

Ev. Ett par Googles också sen är man redo för parken!
Dessvärre vart armbågsskydden i S för små, är någon sugen att köpa dem för 50% (dvs samma som jag gav) så dra iväg ett pm, annars går dem i retur inom kort :)

Senast ändrad:
Och jag som tyckte klockor var en dyr hobby...

:D
0BDABFA8-71EF-449D-9412-1916FB789919.jpeg

Ev. Ett par Googles också sen är man redo för parken!
Dessvärre vart armbågsskydden i S för små, är någon sugen att köpa dem för 50% (dvs samma som jag gav) så dra iväg ett pm, annars går dem i retur inom kort :)

Vilken sida har du handlat ifrån? Supersnygga prylar

Vet inte, nästan precis köpt cykelhållaren så bara provat en gång och då körde jag inte fortare än 100,känns lite småläskigt :D
Blir rätt bra vindsus i coupén också tyvärr..
Okej, jo de är lite läskigt. Drar extremt mycket mer bensin på taket också, speciellt vid högre hastigheter.
Suset går att få väck, måste experimentera med position och hur hårt spända hållaren är.

Se där!
Nejdå, jag är själv inte mycket äldre så..

Jodå, den åker upp på taket ;)
Jag kör likadan cykellhållare på bilen, haft dom i 2år nu och går bara älska dom, lastar sjukt fort och märker typ inte av dom. Nästan inget vindbrus och inga bekymmer att följa motorvägens hastigheter på 110-120 med cyklar lastade, dock så märker jag stor skildnad i hur mycke disel som går igenom mellan 90 och 110. :)

Tillbaka
Topp